2015年1月1日星期四

Make Up For Ever Step 1 Skin Equalizer – 一切先由底做起


 

大家見到我這個簡單的Party Look 靚唔靚呢? 其實我想大家都知道一個好的妝容最重要就是你的底妝, 底妝做得好的話就好似一張靚的畫紙, 你之後畫D咩上去都容易畫D…

 

所以今次在這個Party Makeup Workshop , 除了可以給我大玩特玩Casio 神級的自拍神器 TR-50 , 當然就是學點樣化個靚妝出街啦~~

大家如果有一張靚白滑透亮的皮膚當然化起妝就會非常得心應手啦, 但好明顯大部份女仔 (包括我 :P) 皮膚大大小小總會有一些瑕疪, 如毛孔粗大, 細紋, 泛油, 缺水脫皮, 膚色不均…..等等, 所以Make Up For Ever 今次新出一系列妝前底霜 Primer – Triple the Power of Your Foundation,3支不同功效的Primer 就可以幫我地修飾遮蓋這些問題, 等大家打好個底後再上之後的妝容就會易好多 (其實不止3 款, 還有很多不同顏色適合你不同的需要, 不過導師覺得以上的3 支已經可以攪定我節妝容呢).

 

Make up For Ever 導師一邊幫Model , 一邊教我們上底妝的技巧

 

首先就是第一支 ‘’Step 1 Skin Equalizer’’, 這支可以平滑肌膚, 修飾毛孔, 皺紋細紋, 等大家之後再上粉底及彩妝時唔會 ‘Kick’ ; 令妝容可以持久. 大家見到我擠少少上手時見到是肉色的Primer, 上面時非常滑, 而且有均勻膚色之效, 大家可以見到我上圖我左邊臉上了Equalizer 而右邊沒有, 大家以見到其差別, 膚色均勻咗, 滑咗呢..

 

 

之後就先用藍色基調的Equalizer塗於如眼肚, 眼的 C 字位, T 字位的地方, 這支藍色就可以打亮暗淡位置如黑眼圈位.

 

另外如果想臉色紅潤一點的話之後就可以用紅色基調的Equalizer塗於臉頰位置. 其實做完這個 ‘’Step 1’’ , 肌膚的瑕疪都修飾了, 之後再上眼用遮瑕粉底彩妝就更容易更持久啦~

 

上粉底同碎粉定妝先

 

導師再教我們上眼影及唇彩, 最後, yeah!!!完成Party Look ~

 

當然化完個靚妝後當然要用自拍神器Casio TR-50 影底自已最靚的一面! 而每位參加者完成workshop Make Up For Ever 都送給我們Step 1 Skin Equalizer給我們回家用呢~~

感謝Make Up For Ever Casio 邀請.

 

想知道更多 Make Up For Ever 化妝小tips, 產品資訊及最新優恵? 可以去http://bit.ly/mufe_hk 睇下啦~

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動: neicla328@gmail.com



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言