2014年8月22日星期五

Unlike !!! 大白鼠實驗室之Jolla 手機體驗



以上片段為當日試機時拍攝, 希望大家進一步知道 Jolla 如何 UNLIKE, 如何與別不同!

以上片段都上載於youtube , 希望大家多多支持!


對身為女仔blogger 的我, 當然我要求的手機要方便易用, 影相功能要好, 而在香港咩都係要人八足咁多爪又同時要處理十萬九千七樣野, 如果有一部手機可以有以上的功能幫手就好la..

所以平時一有新款手機我同Stephen 就會試, 所有IOS, Andriod, Window 機都用過, 所以今次有新的作業系統的 Jolla 手機試, 當然第一時間要報名試la...:D




                              今次的試機簡介會在銅鑼灣3HK 顧客服務中心舉行.......



                                        大會預備好多美味的食物俾我地..........



Jolla 創辦人之一Marc Dillon, Jolla市場總監 Tim McDonald, 3HK 代表, 同一眾出名Bloggers 會照先.....

 
                                  Marc 之後就講解一下Jolla 的背景同設計概念...


                                                        之後當然去試下Jolla la...


當初我都擔心新的作業系統的易用度同兼容度 (因為當初我由 IOS 轉去用window 時我想打爆個電話!!! 因為成個系統用法唔同好唔習慣, 當然之後發掘用window phone 的好處, 不過此乃後話... ) 但我的擔心是多餘了, 因為佢的介面同andriod 手機相似, 而且佢除咗有自家Jolla Apps store, 佢都有Andriod apps store 可以download 所有andriod apps, 咁就唔駛擔心平時用的apps 用唔到la…

                                       版面同android 機相似..........
 
佢無一個home key, 你的手指就係home key la, 即係你只需要手指在螢幕上掃上掃落掃左掃右就可以控制部手機, 咁我雙手上就算攞好多野都唔怕用唔到手機la…
 
 
                                                    Multi-tasking.....


佢另外有個multi-tasking 功能對我地香港人真係好好用, 佢可以同時開9個或以上的應用程式, 9 個同時可以顯示係手機螢幕上, 咁我同時打機, blog, whatapps, email, 聽歌都得la :D
 
 

作為blogger 來說手機都要襯衫同當日造型, Jolla 的換殼功能就令我覺得好amazing la :D..佢除咗有不同顏色外殼選擇外, 每一個色的外殼都配上不同主題的手機wall paper, 你裝上不同的外殼, 佢就自動感應轉換相應主題wall paper, 又外到內佢都兼顧到, !

而佢的相機功能同一般的差唔多, 相的質素方面ok 但就因時間地點問題而無法詳細比較, 希望有機會再試 :D

價錢方面, 淨機價HKD2888, 當然Jolla 3HK 獨家手機所以上台出機就抵好多la :D






歡迎邀約試用&出席活動: neicla328@gmail.com


大白鼠之實驗室Blog: http://www.bigratlab.blogspot.hk/


Itrial Blog's Page: http://itrial.hk/user/alcien



ESD Life Blog’s Page: http://wow.esdlife.com/littlemouse

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查
 


 

 
 
 
 
 
 

 

 

 
 

沒有留言:

發佈留言