2014年8月28日星期四

上太空戴的太陽眼鏡?! Silhouette - 集型格功能兼備於一身的眼鏡


夏日炎炎, 最好同陽光玩遊戲時都要識得保護一下自已雙眼, 但我地lei D 貪靚的人除咗要一副型超之外, 當然要好似我咁內外兼備先得真係保護到我雙眼先得gar la...(sorry ar, 好似自已讚自已咁...:P)

 


 
今次好開心可以試戴來自奧地利的Silhouette 的太陽眼鏡, 今次我地Bloggers 就係Mega Box 旁的無碳地帶 的Kelly & Moss Cafe度舉行這個簡介會, 開結之前當然主辦人就介紹Silhouette 的背景la.


 


Silhouette詩樂創始於1964,由AnnelieseArnold Schmied開創, 而佢地的品牌設計除咗著重功能性外, 都希望能生産輕巧高品質, 亦富裝飾性可配搭時裝的眼鏡.

首先我地試戴既係Style Shades 多功能的太陽眼鏡. 咩叫多功能? 當然係一套眼鏡平時戴又得, 有太陽呢, ‘’’’ 一聲, 得咗 :D

 
咁即係點? 其實佢Style Shades 係一塊太陽眼鏡鏡片, 而且有四款唔同鏡片形狀選擇, 當你由陰暗處走剽陽光下, 你就可以將Style Shades 連接到Silhouette詩樂無框眼鏡的鼻樑上; 而當你走回陰暗地方, 你又可以將Style Shades’’’’ 出來, 咁就又變返平時戴開的無框眼鏡la…

 

 

佢有四個款式選擇.....
 
講開Silhouette詩樂無框眼鏡的signature 產品, Titan Minimal Art系列. 平時大家為四眼人士就知道, 好多時戴眼鏡戴得耐, 個鼻就會有個印係度, 因為鏡框加上鏡片的重量好容易壓住個鼻樑. Silhouette詩樂無框眼鏡, Titan Minimal Art系列成為了第一個無螺絲和鉸鏈、幾乎沒有重量的無框眼鏡產品, 無框眼鏡僅重1.8, 所以我戴的時候好似無戴咁, 真似好輕lei (因為大白鼠讀書做實驗的時候個眼鏡太重但又要成日睇顯微鏡, 就攪到成日壓住鼻樑好唔舒服, 所以最後都要換個無框超超輕的眼鏡先得)
 
 


另外, 當然要介紹下Silhouette 慶祝其品牌成立五十周年Futura 2014這個新系列la, Futura 20141974設計款式的重新演繹, 同時揉合現在Silhouette詩樂的哲學:無框. 第一次重新設計這款時尚眼鏡已經是十年前 - Futura 2004:無螺絲, 無鉸鏈, 但仍有外框. 所以, 今天Futura 2014的目標就是要達到超級輕巧, 非常時尚和平滑光亮的設計.


 
 
Futura 2014幾乎感覺不到其重量, 全因使用了SPX+物料, 這種優質的物料極富彈性, 所以你點 ‘’R’’ 佢都得; 另外, 佢既創新的 snap-in system, 不需鑲嵌螺絲或鉸鏈, 而用一種特製的膠代替, 所以十分安全同好穩固.

 

 
當然佢都好型la…

 
 
 
最後今日的主角出場---幫助NASA航天員完成超過30次的太空任務既Titan Minimal Art 太空眼鏡, 除咗頭先上提到佢超輕, 同都係不需鑲嵌螺絲或鉸鏈外, 更是為太空人及旅者阻隔96.4%的太陽光和96%的藍光, 所以非常安全, 保護到眼睛 (因為外太空已經無大氣層阻隔光線.

 


而我由細就夢想上太空的我雖然未有機會上太空, 但戴上呢款太陽眼鏡感受一下做太空人的感覺都好AR!!

而好開心Silhouette 就每人送這一副太陽眼鏡 :D 我就搵咗日大白天出街試下先la, 既然係NASA 指定上太空的太陽眼鏡, 所以都唔建議戴住揸車, 因為都阻隔得幾多光線, 但如果你去沙灘或陽光猛烈的地方認真一流!!!

有幸得到限量Titan Minimal Art系列太空眼鏡, 立即要試下la

 

眼鏡全無螺絲位, 由特別膠粒物料造成, 不易鬆脫, 真係十分輕

 


而講到襯衫方面, 平時戴佢都算易襯衫 (友人話我戴咗佢似matrix套戲D主角咁, 但我覺得似黑超特警 :P), 不過如果俾副男裝大副Dperfect la :D 女裝對我來說細副D, 所以唔似fashion 款咁大大副連面都可以遮大半, 不過功能上佢就真係無得

這幾天好好太陽等我又出去試下先, 我果日著T-shirt 牛記戴上佢好sporty

希望有朝一日我真係可以戴住佢上太空la

 

Futura 2014系列建議售價: HK$3980

Style Shades系列 建議售價: HK$830

Silhouette詩樂太空眼鏡專為太空旅行製造,零售店暫不出售。



*有關資料由Silhouette 提供.

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動: neicla328@gmail.com

大白鼠之實驗室Blog: http://www.bigratlab.blogspot.hk/

Itrial Blog's Page: http://itrial.hk/user/alcien


ESD Life Blog’s Page: http://wow.esdlife.com/littlemouse

沒有留言:

發佈留言