2014年11月15日星期六

Lino 能保護你一家大細敏感乾燥甚至濕疹皮炎的肌膚? Linola 乾性肌膚傷護系列


Lino 能保護你一家大細敏感乾燥甚至濕疹皮炎的肌膚? Linola 乾性肌膚傷護系列

每年一到冬天, 唔知大家有冇遇過洗完澡後身體皮膚就會好痕好痕, 就算塗完Body Lotion (我家已經唔止用Body lotion, 而係用椰油馬油來揸, 但總是一著衫衣服磨擦又會好痕忍唔住’’R’’, ‘’R’’ 到皮膚紅哂損哂? 又或者你的腳跟D皮龜裂到好似以下的圖片咁?


 其實左圖係我爸爸龜裂到揸一般Body Lotion 都仲係龜裂的腳跟 ><, 而右圖就係我沖完熱水涼後忍住 “R” 到一舊舊紅哂的肥大脾 ==!!!而且我係極度易敏感的人, 一點兒毛毛或絨面衣領都會吉到我條頸敏感痕

所以今次來到Linola x <<Jessica 旭苿>> 冬日護膚體驗工作坊, 對我同我家人, 甚至有濕疹的朋友來說, 真是一個大大大大大X1000 的喜訊呢!




工作坊開始la, 今次的司儀係李麗蕊呢

 

在開始之前, 我們的枱面都放了今次的主角, 來自德國的Linola 一系列的護膚及沐浴洗頭水用品, 仲有一隻見到都忍唔住同佢影相的Lino !!! So Cute!

 

工作坊開始la, 今次Linola 研究部主管Dr. Abel 從德國來為我地講解Linola 這個專門針對極乾燥敏感有炎症濕疹皮膚的品牌產品, 原來Linola 在德國係同種型產品銷量第一的呢.

點解Linola 的產品可以幫助極乾燥有炎症敏感甚至濕疹皮膚? 因為Linola 的産品有一種主要成份亞油酸Linoelic Acid, 亞油酸是主要保護皮膚層的脂肪酸之一, 負責保護身體皮層, 當中包括保持角質層的細胞緊密度. 當皮膚最外層變得乾燥, 亞油酸能重新封合皮膚屏障中受損的脂質結構, 有助修復皮膚屏障. 配合亞油酸的輕微消炎功效, 可預防肌膚過敏和腫痛的情況發生.

 

Hehe, Dr. Abel 講解完畢 (好似上完一堂Bio J) , 戲玉來la, 就梗係試下佢先la :D

 

首先試既係 Linola 潤膚露 Lotion , 一塗上手試, wawa, 好似好 ‘’ TaTa’’, 推開時好似有一層防水保護膜, 令立立咁, 但有又好神奇地並沒有好張住張住的感覺, 而且以佢比較厚身質地來說皮膚快吸收, 不會好笠. 而原來這層防水保護膜, 真的可防止皮膚水份流失, 而這Lotion 含有珍貴的薊油, 而薊油的亞油酸含量高, 為健康皮膚製造的天然保護層.

 

第二個要試的就係 護手霜 (Linola Hand), 一塗上手就覺得好喜歡, 因為佢好水潤, D都唔笠, 好舒服, Dr. Abel 就說這支護手霜特別研發給成日要用電腦的人士用, 因為好多潤手霜塗完D 油脂會黏在Keyboard上會好dirty, Linola 這護手霜就一D都唔油膩但又可以形成一層膜保護皮膚, 好貼心的設計呢.

 

這個為Linola 其中一個出名的產品, Linola Face, 適合極度乾燥, 易於痕癢, 易生皮炎或濕疹的面部肌膚. 所以Dr, Abel 都話這支面霜不是我們一般皮膚正正常常的人使用, 而是給皮膚極度乾燥, 或本身皮膚有皮炎或濕疹 (所以這面霜都完全無任何色素, 防腐劑或礦物油, 避免敏感或有炎症的皮膚再受刺激).

所以大家都可以見到這面霜的質地好厚身 (我覺得厚身過Body Lotion ), 坦白的說真的不是每個人都可以用, 但有皮炎或濕疹的人本身皮膚因塗含類固醇藥膚治療以令皮膚好乾時, 那麼他們就可以用這面霜, 而且亞油酸具有溫和的消炎作用呢.

 

有手部的産品, 咁當然有足部產品啦, 這支Foot Lotion 質地雖比 hand lotion 傑身點, 但比起Body Lotion 來說質地就水潤得多, 而且同手霜一樣好快吸收唔覺笠, 不含香料或礦物油,而且可對抗足部皮膚的細菌及真菌繁殖呢.

 

另一個受爸爸媽媽歡迎的是這個專為BB而設的護膚霜 (Protective Balm), 我塗上手的感覺有一點兒像雪花霜, 好軟身, 好舒服, 而且無其他body lotion 有一層好明顯的保護膜, 原來針對為皮膚製造持久透氣防水及防刺激的天然保護膜, 最適合的莫過於塗在BB Pat Pat 位置, 減少嬌嫩、易受損肌膚的水分流失及發炎, 適合有尿布疹症的嬰兒使用.

 

除咗各樣lotion , Linola 仲有沐浴液同洗髮水呢, 哈哈, 不過當場就試唔到啦

 

話咁快個workshop 就完結啦, 大家最後來個大合照先

 

我仲同Dr. Abel合照呢, hehe, 當然大白鼠收獲豐富啦, 可以慢慢試啦

 

話說說時遲那時快, 大白鼠因天氣涼咗出街加條披肩頸巾, 點知條頸巾D金銀線太硬令到我又敏感><, 所以我就用Linola 的潤膚露, 其實塗完真係好似有層薄膜咁, 等外來的刺激物無咁易再令皮膚起敏感, 同都立即舒緩痕癢, 所以早晚揸咗兩三日都已經唔再起敏感同紅疹啦.

 

我再試 (同我都叫家人一起試) 佢的沐浴液, 因為一到冬天我同我家人用一般的沐浴液都會令到皮膚好乾已至痕癢 (好似開頭果幅肥腿相, 我沖完涼忍唔住 “R’’ 到咁) , 而用時佢無咩起泡, 而我媽媽都覺得用佢沖完涼無其他的沖涼液咁乾, 不過我媽說現在還未到吹北風的極乾天氣, 所以到時再用先見真章wor (大白鼠媽媽係一個好嚴謹的人, 好多野唔易過佢果關 :P)

 

而我大愛這個Linola Hand Foot la, 因為佢真係好水潤, D都唔覺得笠,我的腳跟位的裂紋都即時減淡咗, 到第二早都仲keep 到呢; 另外, blogger 成日都要打blog, 一支唔肥淋淋的hand lotion 係好重要的 :D

 

不過大白鼠因幸運無濕疹, 所以試唔到佢對付濕疹皮炎的情況會係點, 但我會俾我朋友(我朋友有濕疹呢, 佢話唔介意俾我影相比較 J), 大白鼠遲點再同大家匯報la :D

最後, 大家可以係邊度買到? Linola 在萬寧獨家發售, 我去一趟萬寧剛見有特價, 大家都快D買來試下啦!

 

Linola 護膚霜(Protective Balm): 港幣119/ 50ml

Linola 面霜 (Linola Face): 港幣149/ 50ml

 

Linola 潤膚露 (Linola Lotion): 港幣169/ 200ml

Linola 護手霜 (Linola Hand): 港幣69/ 75ml

 

Linola 洗髮露 (Linola Shampoo): 港幣129/ 200ml

 

Linola 沐浴清洗液 (Linola Shower and Wash) : 港幣149/ 300ml

Linola 護足霜 (Linola Foot): 港幣129/ 100ml

 

感謝 <<Jessica 旭苿>>邀請
感謝Linola 産品資料及試用.

 

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動: neicla328@gmail.com

大白鼠之實驗室Blog: http://www.bigratlab.blogspot.hk/

Itrial Blog's Page: http://itrial.hk/user/alcien


ESD Life Blog’s Page: http://wow.esdlife.com/littlemouse


theZtyle Blog’s Page: http://littlemouse.theztyle.com

Gooodapple blog’s page: http://www.gooodapple.com/alcien/product_comment



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言