2015年5月2日星期六

繽紛之春之4 月Glamabox


復活節版的Glamabox, 唔知會唔會有驚喜呢?





一打開盒子, hehe, 除了護膚品, 還有其他食得同功能上都可以用到的東東呢..



首先, 我就試下LMB 日間活力精華先



一打開個packing, 玫瑰花香已經直撲我的鼻, 睇返說明原來成份有玫瑰濃縮精華同天然冷壓提取精油, 見到質地水狀



而這精華有助保持肌膚緊緻, 撫平皺紋延緩肌膚衰老等功效; 而塗上臉時感覺好快被皮膚吸收之餘, 肌膚好像被激活一樣, 皮膚有點熱 (但我確定這不是敏感引致); 而用不完的話可以將瓶蓋倒轉蓋緊再放入雪櫃, 但最多開封後5 日就要用完, 唔咪就唔新鮮啦~



Laneige 是我其中喜愛的牌子, 今次’’試用的’’ (其實之前自已有用啦 :P) Power Essential Skin Refiner.



這爽膚水有保濕同時去老化角質的功能




洗完臉後再上這爽膚水後, 見到化妝綿都有些黃色的, 這就是我的老化角質, 所以用上她後再塗其他護膚品時都會吸收D ~




再用上Water Bank Essence, 佢有專利份AQU’ACTIV TM 連接細胞之間的蛋白質, 將水份鎖緊, 而她的質地比其他水份essence 厚一點, 但塗上臉就feel 到將大量水份注入皮膚呢.



到這個大白鼠未接觸過的牌子, Sferangs, 開頭以為是歐美品牌 (個包裝很簡約路線呢), 但再細心一看, 原來是韓國的品牌.



先試她的toner, 成份有天然美白成份巴西莓 百合, 冰川牛奶, 可亮白肌膚, 而佢的質地相對其他爽膚水較稠



她的極致美白精華, 可舒緩紫外線引致的皮膚問題, 但如果冬天乾燥天氣用時就比較好, 因為質地比教笠身如果在春夏天用時



到美白面霜, um, 她的質地好像娥羅納英雪花膚, 傑身之餘都比較笠, 如果我在冬天會覺得好用, 但現在是又濕又熱的春夏天, 這個就遲一點用會較好.



我反而對這個蘆薈潔面泡沬有興趣, 而都有驚喜, 其實不會太起泡, 但洗完臉感覺舒緩我的皮膚同時唔會好乾, 而且感覺乾淨, 夏天用她一流!





而她的天然防曬乳液及 BB Cream, 他的質地也是徧笠及厚身, BB cream 顏色會徧白. 總括來說, 這個牌子的質地可能比較乾燥地方適用啦~





Ysyoo, 特級蝸牛精華素, 88.8% 蝸牛分泌黏液, 怪不得質地好黏稠啦 (有一點像膠水的感覺)



雖然說得不太好聽像膠水, 但塗上面後好快被皮膚吸收之餘感覺到有一層好薄的膜保護住皮膚, 鎖住水份, 唔會覺得笠, 很驚喜呢; 而且佢有配合韓方成份, 可淡化痘印, 疤痕同色斑, 又有抗菌消焱控油收毛孔的功效呢.



說完臉的護膚品, 另外有其也非護膚品類的東東先, AQ 天然殺菌淨化液, 現在春天潮濕多菌, 當然要好好保護自已啦, 而且佢是從天然植物中萃取出提煉, 所以不傷皮膚呢.



一見到個包裝就覺得好靚好sexy la, Glamourflage – Raunchy Rosie 來自澳洲的護手霜, 有澳洲堅果油, 金盞花及蘆薈精華萃取, 滋潤同時美白, 而且有淡淡的小蒼蘭花香呢.




一到春天潮濕天氣, 個人都覺得又累好腫, 浸大尚方的健脾化濕方就幫到我啦, 而且是香港的浸會大學研發的產品, 信心的保證呢, 而且沖劑好方便, 味道又不會像其他中藥般苦, 飲完果晚唔會好似之前隻腳腫到發脹, 而且都無咁累, 很有效呢.



最後係今期的神秘禮物, Donnabel HKD1000 現金卷, 可以用佢做正價療程呢 (不過最近大白鼠好忙都未有時間做, 但幸好現金coupon 7 月先到期 (我還有好幾張, 如果大家有興趣的話給你們啊~~~)
感謝Glamaclub 産品提供.
Glamaclub website: hk.glamaclub.com

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查
歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com

Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言