2015年9月22日星期二

連大胃王都食到話飽壽司店 – 螢壽司

每次同男友出街吃飯總是來來去去果幾樣 (因為想試新野的時候某人總是事後說份量少唔夠飽 ==!! 食日本餐 食壽司刺身除非叫大量, 不過叫得多又貴 (無法子, 因為某人一個等如3 個人的肚量, ~~~)



聽友人說這裏食物都份量十足, 所以來一試~ 去的時候是星期日的晚上, 人流不算多 (可能是新開的吧!), 7 時去都有位~






聽友人之前說個二人餐的份量好多, 咁我就叫個試下 (某人還是有點擔心不夠飽, 所以另外再叫一些壽司串燒吃…)先來個二人餐的小吃, 由左邊起為海蜇, 明太子沙律, 及魚唇邊; 海蜇爽口, 明太子沙律味道剛好, fresh; 魚唇因浸了些醋, 所以無了魚腥味, 而且爽口彈牙, 不錯



二人餐的壽司拼盤來啦~ 有牡丹蝦, 三文魚, 吞拿魚, 油甘魚, 帆立貝, 海膽, 赤貝, 鰻魚, 熟蝦及 魷魚壽司; 另外我地再單叫了芥未八爪魚, 及三文魚 (叫多件)



整體上說用的海鮮都好新鮮 (沒有那種食落口會有 ), 而且用的海鮮刺身都好足料 (平時吃的連鎖壽司店可能個飯的比例佔成件壽司的三分二, 但螢壽司用料好足, 如這個海膽 (好有海膽的鮮味但唔腥; 而且入口即溶果隻!!!)及芥八爪魚壽司, 一咬落去好似咬唔到飯 (你知自已有食到D 飯但…D 海膽同八爪魚的量實在太多了呢!!!)

而最最推介是這隻牡丹蝦, 一咬就好鮮味, 肉質通透有口感! 而且平時食的so call 牡丹蝦 只是有我隻尾指咁 size, 但這個size 係我的中指size ~~~



某人吃壽司吃得不亦樂乎的時候我就吃揚物小魚, 土熱辣辣好味道~~



我地為了唔好浪費就加10 元將牡丹蝦頭滾湯~ (好鮮味, 而且個味噌湯同平時飲的好不同, 沒有渣的同時又有點甜味 (後來問職員原來加用鰻魚汁餚製以成的, 怪不得味道好特別)



雜錦天婦羅, 隻天婦羅蝦好, , 隻啊!! 而且肉質實正而彈口, 原來是用花竹蝦做的天婦羅呢



食到這裏, 連某人都開始話飽, 但緊接還有三文魚串 , 三文魚燒得剛好, 不會 , 而食落去還有水份鎖在中間



另一個必食的是圖左上方的士多啤利鵝肝多士, 鵝肝食落好無筋無渣, 而且煎好鵝肝的油份被下面的多士吸收, 加上士多啤利醬, 不會覺得太膩口 (, 好邪惡, 令人會不自覺吃多); 另外的的其他串燒都好味, 不我真的 , , , , 所以每樣咬一口, 其他某人包底, wakaka…



點解仲有咁多食物gar ??? 魚湯, 豚角煮, 生姜牛肉飯, 全部都係大大碗 (其實這是四人餐來的吧???!!!)豚角煮同生姜牛肉飯其實好好味, 豚角煮D 半肥瘦咬落去好鬆化; 生姜牛肉飯加了鰻魚汁好野味, 不過我真的食不下了, 某人繼續包底 (某人都開始投降了呢~~)




不過, 每個女仔總會為甜吕而開另一個胃的:P, 單叫的焦糖燉蛋 (一吃愛上, 為什麼連甜品店都好少食到咁重蛋味的焦糖燉蛋竟然係一間壽司店吃到??!!!?) 而綠茶紅豆糕就好足料 (D 紅豆好多呢!)


二人餐HKD 698 加單叫食物幾樣 (有點後悔叫太多吃不完), total 8 百幾 (加一), 其實我叫的是四人餐lor~~所以食物的質素同份量, 在銅鑼灣旺區真的很抵吃呢~

不過我下次都係四個人先食這個二人餐會好一點 :P

螢壽司
香港銅鑼灣駱克道491-499號京都廣場6

歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com
Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab


沒有留言:

發佈留言