2015年9月20日星期日

Boardgame 友的樂園




放工後除咗回家食飯上網外, 有時候都會約班中同去飲下食下, 而當中我地有個超級Boardgame 玩家 (佢家有過千套boardgamessssss, 多到要放倉!!!), 所以我地閒時都會去D Boardgame 場的café , 好似今次這個尖沙咀場, 一邊食一邊玩啦






平日晚上, 不算多人, 但大家都有個共通點, 就是來一邊玩boardgame, 一邊食, 一邊吹下水咁啦~





我就先叫個 我愛蜜桃 (蜜桃熱情果蘆薈梳打) (HKD45), 蜜桃蘆薈食落去有口感, 而且不算太糖水 (不太甜), 不錯




我地輕食女就叫個松子仁有機蕃茄豆腐沙律 (HKD88), 份量夠一般4-5 人份量, 而加了松子仁的沙律, 配上千島醬, 脆脆的口感; 而蕃茄大大個好多汁呢!




另外當然叫了些頭盤, 我地叫了明太子泡菜釀雞翼  (HKD68 ) 同日式雞軟骨豬肉棒餃子 (HKD68 五件). 餃子熱騰騰煎好不錯, 但好像普通了點;




但這個明太子泡菜釀雞翼我就好推介, 明太子加泡菜, 辣得來又有明太子的鮮味, 加上釀入雞翼裏, 食心機手工都抵, 好野味呢~~




多國香腸拼盤配燒汁 (HKD138), 裏面的腸我比較喜愛德國豬肉腸, 是味道穩陣的主食~





芝士焗有機大傘菇 (HKD68), 另一個必食推介, juicy, 好香菇味呢~



烤焗西班牙黑毛豬配洋蔥汁 (HKD138), 大大塊, 味道不錯, 肉汁還鎖在裏面不會太乾, 但如果煮的時候不會烤得那麼熟就更好 (平時的豬肉當然要煮全熟啦, 但唯一的黑毛豬是不可以熟全熟的, 不過以上樓café 來說有黑毛豬的材料但賣這個不算貴的價錢其實不錯啦~)




最後, 也是全晚最邪惡, 也是最重要的 主菜’ – 怪獸雪糕 (HKD198), 這個份量是足足可以給十幾人食的份量 , 我目測已有最少10 球雪糕!!! (問店員, 雪糕是用Dryers) 有好多條香蕉,  早餐類的可可脆, 棉花糖……其實呢, 我覺得平時6-8 個女仔主餐食佢已經足夠飽呢~~ 不過你知啦, 女仔有另一個胃 (好似一個專為甜品而設的胃!!), 所以我地又開動啦~




原來這個café 都可以包場, 咁下次book 場同成班friend 一路玩一路食先~

樂園 Happyland

地址: 香港尖沙咀北京道65-69號環球商業大廈2205-06

歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com
Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab



沒有留言:

發佈留言