2015年9月30日星期三

意大利Thai Food – 誠意之作 Petit Deli






位於尖沙咀河内道的Petit Deli, 主打意大利加泰式fusion . 餐廳不算大, 所以我地成班成10 個人都已經佔了31 :P







先來個他他 (HKD88)




自家制香草包 (HKD48) , 是店自已每日新鮮製造, 所以食落去非常鬆軟香呢. 另外的白酒忌廉煮青口 (HKD78), 忌廉味重 (白酒味相對被忌廉蓋過了)




我地咁多人就緊係叫兩個pizza la, 上圖為黑松露野菌Pizza (HKD118), 放在遠處已經聞到好香濃的黑松露呢! 但本人就比較喜愛另一個口味的pizza 辣羊肉Pizza (HKD148), 羊肉不太羶的同時好野味, 而且帶點辣, 好似食緊即燒羊架, 好滋味呢!




牛肉漢堡香草包 (HKD108), 因為實在我地有太多人所以只是食了一點點, 香草包軟熟, 而牛肉漢堡加上其他蕃茄生菜配料




黑啤美國豬 (HKD178), 個配菜不是用普通薯蓉, 是用紅菜頭打出來的呢! 而件豬扒都幾大件, 不過黑啤味不夠重, 如果多少少酒 (麥味) 的話應該會好味好多呢




上圖為菠菜三文魚蟹籽闊條麵 (HKD168), 下圖為香蒜海鮮配自家制甘荀闊麵 (HKD218) ,對於菠菜那種 *菜腥*味敏感的我, 這個菠菜麵的菠菜味不太濃, 而且三文魚味道好出色呢; 而另外的甘荀闊麵我是比較喜愛, 甘荀鮮甜之餘加上香蒜等, yummy!




重頭戲 -  香煎加洲盧魚 (HKD248), 這個盧魚fusion 泰式煮法, 酸酸辣的, 可以合當地去除盧魚的腥味 (我是對一點魚腥味都不能接受的人呢)




水牛城雞翼 (HKD68), 雞翼貼心地拆開了軟骨部份, 等這個懶人可以方便食; 而且味道香香辣辣, 是泰式水牛城雞翼呢




甜品永遠是我的至愛, 這個 意大利芝士餅 (HKD68), creamy, 甜度剛好, 所以我地每人三兩啖就KO 咗呢~




還有推介這個….大家唔好以為這個是啤酒, 其實是檸檬茶!! 而且D 泡泡係唔會消失的呢~ 好厲害啊~

當然還有叫了其他野食, 不過我地人太多, 食物太多, 不能盡錄所以三五知已, 或二人世界都不錯啊~

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查


歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab


沒有留言:

發佈留言