2017年6月10日星期六

三聖海鮮之旅 – 泰海鮮

最前母親節想帶母親食好西, 那就帶家人們一起走遠一點, 來到三聖食海鮮啦~ (不過其實在旺角坐小巴孩去都好快啦~)



今次來三聖食, 其實也不只第一次來吃, 不過坐定定之前要先做一樣野先







就是來揀海鮮啦, 好大隻好生猛啊~ 而且價錢比去西貢布袋澳的相宜一些





登登登登, 來這裏當然來吃一些平時都好難買到的九節蝦啦, 白灼九節蝦 (一斤四両HKD76 , 連加工費), 因為九節蝦聽店家說就算捉到都是收埋自已食 😝 , 而因為蝦有九節所以就叫九節蝦啦, 肉質也是較紮實而爽身, 蝦味更為突出, 次有機會食當然就要食多D ~



這個海鮮湯 (HKD18, 落單兩位起計) 真是不得了, 大量不同的海鮮, , 瀨尿蝦, 沙白蜆等餚製而成的番茄薯仔湯, 湯極濃極鮮, 得入落去喉嚨時有鼓清甜之回甘, ~





象拔蚌刺身 (兩斤HKD200連加天費 + HKD30 湯底堂灼) , 象拔蚌本身肉質爽脆有嘴嚼感, 肉厚而滑, 但本身會有帶海鮮的腥味, 但將象拔蚌放入熱上湯灼一灼再吃, 腥味去掉之餘, 令完完本本的鮮味呈現出來.




薑蔥鮑魚煲 (一斤四両HKD84 連加工費) , 大大隻的鮑魚用薑蔥爆香再煮, 鮑魚從外到內也是充滿薑蔥的味道, 非常入味, 肉厚而軟腍 (我還真的味吃過那麼入味入心的薑蔥鮑魚呢~~~~)



來到泰海鮮, 當然必吃的餸菜就是泰皇芝心蝦丸(HKD28/粒)差不多如網球一樣大的泰皇芝心蝦丸,外面炸到金黃香脆,內裏蝦丸爽口彈牙,加上芝心一咬就爆醬似的,熱辣芝士非常,果然是必吃之品。




蒜蓉粉絲蒸扇貝(9 HKD270連加工費), 點解可以咁大隻!!??, 新鮮爽口, 蒜蓉粉絲蒸無得輸啦~

當然還有其他菜式啦, 不過不能盡錄之餘我已經不停食呀食到無停啦~不過最緊要是媽媽都食得滋味大讚好吃, 做女的就心滿意足啦~


屯門三聖街6號三聖商場地下5-914-16

沒有留言:

發佈留言