2017年6月23日星期五

日本直送時令透心涼之甜品 - i CREMERiA Café

夏天到了, 我同女友人兩個無甜不歡的人, 都暫時 (應該說經常性暫時😝) 忘記要keep fit 的目標, 飯後來個雪糕甜品啦~


在旺角食完飯, 經過這個i CREMERiA, 當然要食佢最出名的日本直送蜜瓜甜品啦





不過女仔一樣會貪新忘舊, 都想試新野, 這個富良野薰衣草雪糕 (HKD48) 好吸引啊~~所以order 杯一齊食, 想不到未食已經聞到心擴怡人的薰衣草的香味不至, 而且食落口都有好濃郁的薰衣草味, 但不會苦澀也不會過甜, 令我如置身富良野的薰衣草田園中呢~




本身我另外叫了個日本風情精緻下午茶套餐的HKD128 TeaSet, 包括有日本時令水果輕食 (即日本溫室蜜, 及時令水果), 配自選雪糕 (我就選綠茶配雲呢拿) 及自選飲品 (我就叫了個柚子茶) , 日本溫室蜜瓜清甜到漏, 真的無得輸, 所以相對的時令奇異果就酸了 (如果單吃奇異果我想不會感到太酸啦, 但無法子, 同時吃清甜爆汁的日本溫室蜜, 就完全比下去了), 加上綠茶配雲呢拿雪糕, 淡淡的綠茶味, 透心涼之選.



我友人就不理了, 當然order 個必吃的日本直送Deluxe 蜜瓜芭菲, 一貫的皇牌震憾及清甜多汁的蜜瓜, 令人再三回味呢~


旺角亞皆老街8號朗豪坊413號舖



沒有留言:

發佈留言