2018年1月5日星期五

一家人分 ‘金’ 同味 - Patisserie Mon cher

聖誕節就到, 大家有冇計劃同家人朋友如何度過的呢? 娘子我 同相公在今個聖誕節就不能一起普天同慶, 因為相公轉工的關係, 所以就沒有足夠的假期和我去旅行, 那我就只好  Enjoy Myself la~





不過, 其實只要我最親愛的人相處每分每刻, 其實節日對我們來講又有咩所謂呀~ (不過, 聖誕節是要慶祝的, 那就提早慶祝吧 :P), 在買聖誕大餐的材料, 經過這間來自日本大阪的Patisserie Mon cher, 甜品在節慶是不可或缺的, 當然我就要去睇睇有什麼可以做飯後甜品啦~



聖誕節已經有不同的禮盒裝, 方便送禮嘛~



見到凍櫃有不同的蛋糕甜品, 最後我就選擇這個金栗堂島卷(HKD198)外賣帶回家啦




外賣蛋糕時盒內已經有冰袋, 那就保證回到家時都不會D Cream 不會溶掉(不過天氣那麼凍也不怕啦~)



兩邊蛋卷都有保護膠紙



白色的忌廉奶味甚香甚濃, 質地軟滑細膩; 而另外淡啡色的就是甘栗打成蓉的, 甘栗蓉都非常清香幼滑




而蛋糕部分就非常鬆軟,蛋味甚豐, 也不會過甜; 最正的是整個蛋卷來都包有多粒原粒的甘栗, 大大粒, 非常有口感

最開心莫過於與喜歡的人去共同品嚐甜甜蜜蜜啲甜品啦~


中環擺花街25號中環大廈地下

沒有留言:

發佈留言