2018年2月12日星期一

多功能 Cafe, 精品, 衣飾, 於一身- Crostini Bakery & Cafe




做到新年, 大家有冇為自己的衣櫥添上新裝呢? 等我又睇下有冇合適的衣服先...






其實大家不要誤會, 我不只是逛街買衣服, 其實我正在 Crostini Bakery & Cafe 等我朋友到來 tea tea, 不過見到這裏剛好也賣其他不同的衣飾精品, 因為女性當然自然地去逛逛啦~



我朋友終於到了, 我們分別點了咖啡, 花茶, 當然仲有甜品啦~




我就很喜歡這個紅桑子石榴慕絲(HKD42), 酸酸甜甜的紅桑子 + 石榴 Mossee, 加上精緻的外表, 心心眼呢~



而這個香芒熱情果慕絲 (HKD38), 除了芒果及熱情果做主題外, 中間還有朱古力慕絲, 可以中國芒果及熱情果的酸味.




見到隔離枱食pizza食得好滋味, 但我們也不客氣, 芝味巴馬火腿薄餅(HKD68), 一咬落去芝味十足, 加上野味的巴馬火腿, 這個薄批我們吃了一整個也不會覺得太膩.




另外新年也就到了, 之前在這裏買過蝴蝶酥, 香脆好味, 而且他們的曲奇是新鮮製造, 天然不加其他人造添加劑, 買畀爸媽食就最好啦


一邊飲Mocha, 朋友就一邊飲香橙肉桂茶, 一邊談天一邊吃 Tea, 好久也沒有那麼 Relax 的呢~



鑽石山龍蟠街3號荷里活廣場1177號舖

沒有留言:

發佈留言