2018年4月9日星期一

輕巧的骰變身K-Beauty Look- I’ M MEME I’M MULTI CUBE 的骰彩妝盒


平時帶妝出街, 都會帶一個大袋子來裝我的化妝補妝品, 但有時候為了靚靚襯衫而帶個小巧的手袋就比較麻煩,幫不到我的化妝品嘛.




當我見到這個輕巧的骰得只得 5cm x 5cm的小盒子, 風摩韓國的I’M MULTI CUBE我愛眼影胭脂化妝盒, 就愛不釋手~




唔好睇佢盒仔細細, 何謂麻雀雖小五臟俱全,  其雙層設計, 上層是早已配襯好顏色的4色眼影, 下層胭脂, 再配上鏡子, 帶出街轉妝補妝都好方便呢~



另外大家見唔見到眼影及胭脂都寫上數目字呢?  其實這些數字是建議使用次序, 對於初學化妝或者少化妝的朋友來說, 非常貼心呢~ 好啦我就先使用 I’ MEME I’M MULTI CUBE 的骰彩妝盒橘紅色妝容系列,  用上一號霧面玫瑰杏色眼影, 塗勻整個眼窩



2號珠光橘紅色點塗於眼窩中間作提亮效果



3號霧面淺啡色加深眼尾及眼頭



最後用4號珠光深啡色塗抹於下眼尾及內眼角, 加深輪廓



話咁快就輕易締造漸變眼妝啦, 而即使是橘紅色也不會有眼腫情況出現呢~



最後再塗上5號珊瑚橘紅色的胭脂, 浪漫喜劇女主角造型瞬間呈現~






在塗上皇牌I’M TIC TOC TINT LIP VELVET 我愛啞光甜心氣墊唇釉 (008 Adorable Pink), 特別設計的氣墊頭, 把蘊含水解蠶絲膠原蛋白及精油的唇釉著色時更集中, 而朱克力香味真的是像吃朱古力一樣非常開心, 色澤都非常持久啞緻, 容易塗抹.  


  
的骰彩妝盒 5 in 1 眼影加胭脂組合+甜心氣墊唇釉, I’ M MEME 令我瞬間變身韓劇女主角呢~  



I’M MULTI CUBE我愛眼影胭脂化妝盒新品限定售價:HK$80

IM TIC TOC TINT LIP VELVET 我愛啞光甜心氣墊唇釉: HK$128

銷售點:
銅鑼灣白沙道20MEMEBOX旗艦店                    
銅鑼灣時代廣場4 FACESSS IM MEME專櫃           
指定莎莎、萬寧及屈臣氏




免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供, 本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢

歡迎邀約試用&出席活動: bigratlabireneleung@yahoo.com.hk
Instagram: http://instagram.com/bigratlab
Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言