2019年3月3日星期日

為雙眼配上健康閃亮光環 - One Day Delight MAX Beauty




我一直以來都好想配戴有色隱形眼鏡, 但是我雙眼比較乾,不夠淚水, 好多時有色隱形眼鏡的透氧度會再低一點, 所以視光師都不建議我帶有色隱形眼鏡; 還有另外一個原因, 不過說出來我怕畀人打罵, 因為我眼珠比較大, 一般有色隱形眼鏡size 都不合適






而今次 ONE-DAY Delight MAX beauty, 就可為眼珠大及不夠淚水的我 (但又想貪靚戴有色隱形眼鏡) 而設  




ONE-DAY Delight MAX beauty 就專為亞洲人士設計, 而且四大賣點:
- 獨家深層保濕鎖水份子 Hydration Plus (Hyaluronic Acid) 加強保濕效果, 令全日戴住都舒適
- UV保護眼睛健康
- 高清效果非球面變焦設計更清晰, 更舒適, 同時減低移位情況出現
- 特大黑色環圈及特大中心無色光學區, 令視野清晰

就令我戴有色隱形眼鏡舒適得來又美美的




ONE-DAY Delight MAX beauty有不同的度數及顏色選擇, 櫻桃啡 (Gold Cherry), 焦糖啡 (Sugar Brown), 葡萄紫 (Purple Berry), 及灰忌廉 ( Creamy Gray)



我現在就戴上ONE-DAY Delight MAX beauty , 他的無顏色中心光學區比一般的color con 都大, 那麼就不會阻礙視野啦~ 另外我戴有色隱形眼鏡常常遇到一個問題, 就是當眨眼的時候, 有色隱形眼鏡就會容易移位, 一移位被人看見就好似有兩個眼珠似的, 好恐怖 >< 而這個雙非球面高清設計, 就更貼合眼型, 就減低移位的情況出現, 我點眨眼都唔怕啦~



我就試勻了四款不同顏色的ONE-DAY Delight MAX beauty 有色隱形眼鏡, 不知道大家又喜愛哪一款呢



灰色看上去就比較Cool 個性一點



而我就喜歡代表浪漫的紫色, 因為優雅得來又帶出甜美的感覺, Sweet 得來又顯得Sexy更魅惑迷人  



而這個帶金色的 Suger Brown, 我就覺得比較時尚



這個Gold Cherry 就比較自然, 而一般戴住佢不用化妝雙眼都已經睇落去好Sharp

不知道哪一款 ONE-DAY Delight MAX beauty是你心水選擇呢?




免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查
歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk
Instagram: http://instagram.com/bigratlab
Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言