2019年6月7日星期五

100% 真空鎖住美肌功效之面膜 - KOSECOSMEPORT Clearturn Super Premium真空面膜


先前講到去旅行我只會輕裝上陣, 帶最基本需要的物品, 今次我就要講我另一樣Must-Have item, 每次都會帶去旅行的, 就是面膜 Mask ~




KOSECOSMEPORT Clearturn Super Premium真空面膜, 有三款之多, 分別是史上初透明感真空面膜, 史上初超保濕真空面膜, 史上初緊緻光澤真空面膜. 每一款真空面膜都有不同的功效同時可保存成份活性, 美肌功效100%保存呢~



採用獨特的真空技術, 將最純正的高知縣仁淀川水製成的美容液, 加上多種成分, 密封保存於包裝袋中, 保持成分最新鮮, 以發揮最大的功效.



我就試下這個史上初超保濕真空面膜, 成份除了有比透明質酸吸水力還多5倍的Sacran BG 由水前寺藍藻, 石榴及櫻花精華, 為肌膚帶來源源不絕的水份. 而一打開來, 已經看到極多的美容液呢~



另外大家見到的3D凹凸壓紋及Bemliese 棉籽絨作面膜紙, 可以吸收及釋放更多的美容液,令到面部肌膚可以吸收更多美容液成份.




而且面膜非常貼面, 而且冇添加, 敏感肌都適用呢~




所以今次去旅行我更加要帶住KOSECOSMEPORT Clearturn Super Premium真空面膜, 尤其是住在雪山上的日子, 晚上還是下雪, 所以房間都要開暖氣, 令到空氣中的濕度非常低, 皮膚都變得極度乾燥, 大家可以睇下我啲額頭的乾紋出曬嚟, 而且每日都早出晚歸, 個樣都殘哂~



實都係一邊睇下旅遊書 Plan 下行程, 一邊敷住個史上初緊緻光澤真空面膜先~



大家見到前後對比 (Before 的相....我真的是史無前例那麼低的度數...超驚嚇!!!瑞士雪山上真的好乾燥呢), 幸好敷完個KOSECOSMEPORT Clearturn Super Premium真空面膜, 啲皮膚水份返曬嚟~



KOSECOSMEPORT Clearturn Super Premium真空面膜, 真的是我旅行期間的急救肌膚法寶呢 ~


售價: HKD79/

各大萬寧, 屈臣氏, 莎莎及百貨公司有售


免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查
歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk
Instagram: http://instagram.com/bigratlab
Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言