2014年11月13日星期四

驚人大發現之Olay ProX煥膚精華幫我解決令人難而啟齒的色素問題


大白鼠的皮膚一向不是好大問題, 不過隨著自已的新陳代謝愈來愈慢, 皮膚生完暗瘡後D暗瘡印愈來愈難退, 皮膚就愈暗啞.

 


今次試用Olay ProX 水潤複合酸夜間煥膚精華, 佢雖然都以AHA (Alpha-hydroxy Acid) 做主調配方, 經臨床測試後, 如連續使用這支經純化技術製成的精華 (即以基礎配方Hydrogel HG-U 中加入4% Glycolic Acid), 去角質效果媲美專業煥膚美容 (30% Glycolic acid) 一次呢 (如果真的是14天用Olay ProX (HKD369/40ml ) 等如做一次美容院的AHA, BHA換膚的話, 咁就經濟又實惠 la…

 

咁大白鼠睇完報告咁當然要試下佢係咪咁厲害啦. 我就每晚塗上精華, 尤其是針對D印同暗啞的地方, 約一個多星期已經見到D 印比平時退得快咗, 塊臉無咁暗啞之除, 就好似皮膚重生一様.
 
 
hehe, 係咪成塊面都shine 好多呢~~~
 
 

另外, 這支煥膚精華仲加入咗3%高濃度維他命原B5Glycerin 成分, 咁就可以彌補只用AHA 的缺點---單用AHA 會好乾gar :P, 所以加入咗這兩種成份的話可强化肌膚的修護功能及長效保濕.

 
最最令我興奮 (但有點難以啟齒的, 羞羞 ><), 我試下可唔可以令我非常尷尬的腋下色素問題改善, 平時唔敢著背心舉高手的我, 經過14天晚晚塗精華於腋下, 竟然WOW…D 腋下色素無以前咁深色呢. 左邊為用前 (因為以前用不好的方法脫毛, 所以D色素沉澱, 攪到好似好烏卒卒咁 ><); 右邊為用後14天影的, 大家都睇到好明顯白咗好多呢 ^^, 雖然都仲有色素但已經比之前減淡了不少...
 

另外講多個意外發現, 晚上塗精華, 早上出外活動時, 發覺D汗味減少咗, 可能佢的果酸的pH 值令腋下的細菌不易滋生, 所以連汗味都少咗好多呢



今次真是一支多用途, 我下次出trip 都一定會帶埋佢呢!

Olay ProX 水潤複合酸夜間煥膚精華: $369/40ml

 

 

感謝P&G產品試用.

生活家網: http://livingartist.com.hk/



 
*以上所有圖片除咗編輯相片大小及拼圖, 並沒有任何修飾.

*以上圖片以Nokia 1020 拍攝




歡迎邀約試用&出席活動: neicla328@gmail.com










 

沒有留言:

發佈留言