2014年12月8日星期一

形造空靈感少女 – LUCIDO-L 美髮造形教室


今次參加LUCIDO-L美髮造形教室, 而教室是在流動貨車裏舉行, 而車裏簡直是美髮産品一應俱全




我自動拯英做示範, 我的頭髮少又幼, 好難打埋, 所以可以請教造型師如何打埋我的頭髮及造出空氣感呢
 

先用堅果油打底令頭髮有光澤不開义, 再用曲髮器將我的頭髮弄成微曲, 而神奇的是曲髮後頭髮更有光澤感呢

 

主角之一啞色蓬鬆粉來也, 它的粉狀粒子非常幼細, 而且不會像其他鹽水會令我容易脫髮



 

造型師先將蓬鬆粉倒在我頭頂上, 她還千叮萬囑我們每次落少少不要貪心, 之後再用手而頭髮生長的反方向揉開

 

大家可以見到未用之前我頭頂頭髮扁塌, 用後立即形造空氣感立體效果

 

頭頂清爽不黏膩, 至於啞致度就沒太大的差異, 因我本身頭髮是乾性啦, 如果頭髮油性的話可能對比會大些



之後再用定型產品, 咁就大功告成la!

 

過了幾小時頭髮依然鬆厚立體, 而當我揉一揉頭髮, 佢會回復空氣感, 由非常易整理呢

 

造型師仲教咗我地好多護理造型的小Tips, 我地每人仲帶咗堅果油, 蓬鬆粉及定型噴霧回家試用

 




感謝LUCIDO-L 及  iTrial 邀請


免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動: neicla328@gmail.com



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

 

*以上所有圖片除咗編輯相片大小及拼圖, 並沒有任何修飾.

沒有留言:

發佈留言