2015年2月3日星期二

甲組腳水腫腳Bye Bye – 2B For Leg 瘦小腿霜


大白鼠天生小腿肌肉都俾一般女仔强壯, 加上讀書時期是越野長跑隊一員; 另外, 現在雖然已經沒有跑咁多歩, 反而現在坐office 坐得耐隻腳一到下午就開始腫脹所以先天加後天, 就變成我現在咁

 

 

甲組水腫腳><…

而且大白鼠一月時又要參加catwalk 比賽 所以唔減唔得. 幸好及時得到The Ztyle 提供品牌2B Alternative升級版2B Into Arm & Body 升級版2B For Leg ,希望在有限時間以最佳最瘦最Firm 的狀態示人啦~

 

包裝上都有雷射標簽

先看 2B For Leg 的功效同用法先, 佢使用德國及日本認可專利技術 2Base TM, 能令肌肉達致收縮及回復緊緻. 另外成份含瓜拿那及咖啡因, 可暢通淋巴及加快循環代謝, 令水腫消去.

好啦, 第一次用2B For Leg先睇一下我粗壯的小腿先..

 


 

好粗的小腿嗚嗚..

 

37.8cm…嗚嗚..

 

咁我一收到2B For Leg , 每晚洗澡後, 用約一個一蚊銀份量由下向上輕輕推就好似咁, 不過我再加D 平時按摩姐姐幫我按摩的手法. 皮膚會即時變滑, 而且好似cooling gel 的感覺好舒服 (但冬天唔會話好凍啦~~)

 

因為我再每早同晚按摩, 務必要在出show 前以最瘦的狀態示人, 所以早按晚按..

 

登登登登….show la, 我隻腳係咪纖幼咗好多lei~~~

 

再比較一下, 望落去係咪幼咗D :D

 

當然, 我的小腿肌肉沒有好大的變化, 而產品資料都說一個療程要用3, 所以三星期後小腿肌肉不是太明顯, 但水腫的情況改善得好快, 所以我現在還有keep 住洗澡後用呢.

多謝Ztyle 2B Alternative 及時俾我試用呢.

2B For Leg: HK$178

2B ALTERNATIVE


 

是次產品由theZtyle.com提供.

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動: neicla328@gmail.com

大白鼠之實驗室Blog: http://www.bigratlab.blogspot.hk/



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言