2015年4月3日星期五

Glamabox 3 月份 新盒子 – 還有神秘禮物呢


 

今次係大白鼠第二次收到Glamabox 盒子, 另外還有一份祕禮物呢, 好期待啊~~

 

首先試用的是Pure Skin – Miracle Serum, 她是由新加坡製造 (大白鼠發覺近年新加坡都好積極去研發美容護膚, 多了許多新加坡製造的品牌, 香港, 請問你在那裏啊~~~我正職都是科研人士, , 大家不用理會大白鼠, 只不過大白鼠突然有感而發罷~)

 

好講正題, serum 有掃除黑班, 細紋及皺紋, 而有獨家的燕窩配方, 怪不得大白鼠塗上臉時好似自已塗蛋白做臉膜的質感, 比較黏, 有一點焗身的感覺, 但就非常滑同覺得皮膚好似收緊咗呢.

 

Glamour 瞬效極緻再生面膜, 含有Vitamin B5, 甘油, 脉基海因等, 而我敷約15 分鐘

 

見到皮膚保水, 平滑咗, 而且她有減皺紋色斑的功效, 而我見到去除暗啞的確一流呢

 

除咗外敷外, 內服都好最要嫁, 白蘭氏是我讀書時期捱夜必備補品, 今次的當歸雞精, 加入女性的補身藥材, 當歸, 可補血活血, 令女士的臉色唔駛用胭脂都可以有紅潤的效果, 而試飲時除了有雞精的味道外, 都有當歸的藥材, 真材實料!

 

最近才大病初癒的我都要飲返一陣子先.

 

Tefu Tefu ZERO 天然活能修護安瓿素, 蘊含天然植物萃取精華成份, 它與許多其他同種型精華 (減淡皺紋, 提升皮膚輪廓,緊緻, 長效保濕等) 不同的就是它有改善敏感皮膚對一般精華液的過敏反應.

 

而它的質地水潤不黏膩, 而且塗上臉時好快吸收, 感覺到有一層好薄的薄膜包住皮膚但非常透氣唔會張住張住咁.

 

大白鼠喜愛這支精華呢 (題外話, 其寶之前大白鼠自費買過Tefu Tefu All-in-one lotion, 覺得非常好用, 不過當時其公司請了一位電視藝人做代言, 不過大白鼠個人覺得….um, 令品牌形象不特出之餘好似downgrade , 不是說這藝人形象有問題, 不過Marketing 手法令到大白鼠身邊友人對品牌印象down grade 哈哈, 見佢現在用韓國model, 希望品牌可以做得好點marketing la~~

 

Ysyoo 蝸牛再生亮眼啫喱, 以蝸牛黏液為基礎, 再配合綠茶, 魚子萃取等成份, 可改善黑眼圈, 眼紋浮腫等問題, 而塗上眼時質地真的好似蝸牛黏液, 比較黏的gel , 所以擠一點塗上眼少少份量已經好足夠, 而塗上後都有淡化細紋的效果.

 

神秘禮物來了, Cosmetic Skin Solitions B5 Gel, wawa, 正好我做完laser 皮膚要極度乾的情況下正 正需要呢. 質地水潤不算黏..

 

塗上去皮膚立即吸收 (我皮膚真的那麼缺水嗎? ), B5 gel 可以作急救用呢如果皮膚好累又缺水的話. !

 

Exsicata 保濕抗衰老晚霜, 含巴西人參, 刺雲實及黃芩等藥材提取, 質地很滋潤, 適合成熟及極乾皮膚人士用.

 

另他不含一些護膚品常用但對皮膚不好的化學成份如石油化學物, 色素劑等, 可安心使用.

 

最後試用的同body 有關, Enita 的深層身體滋潤21 沐浴乳霜, 深層潤膚霜及蘆薈白茶滋潤糖磨砂奶油, 我就選了玫瑰味.

 

先用沐浴乳, 起泡之餘唔會覺得乾, 還有淡淡玫瑰味呢

 

再試磨砂, 磨完皮膚非常滑之餘非常滋潤, 不會好似平時的磨砂用後一定要潤body lotion, 可以磨砂潤膚一take 過呢.

 

而潤膚霜質地有D 似霜狀, 我會用在塗手的指甲邊或D 磨擦度高的地方就prefect ~

 

感謝GlamaClub 提供産品試用.

 

Glamaclub website: hk.glamaclub.com

 

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com


Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言