2015年5月16日星期六

一起戰’’豆’’吧!!! – 旭苿Jessica x美肌の誌 戰豆去印精華素分享會




今次來到旭苿Jessica 美肌の誌 戰豆去印精華素分享會, 來的目的只有一個, 我要擊退豆豆暗瘡!!! 唔好以為我這個輕熟女過了青春期就沒有這個煩惱, 每次來經前或食得多煎炸野食的我好易又出暗瘡 ><




今次美肌の誌 戰豆去印精華素可以同時擊退暗瘡, 修復及去印的功效, 一陣試下先



除咗精華素, 還有她們一系列的面膜..



當然唔少得同一班Blogger 朋友影下相聯誼一下啦~~



今次的分享會請來代言人Jeancy 同化妝師Ricky 來分享點樣對抗豆豆呢



美肌の誌 戰豆去印精華素含有暗瘡的天敵 茶樹油, 另外她也加入了能平衡水油, 鎮靜舒緩的薰衣草萃取, 及能預防新豆的葵花油.



初試質地, gel 狀但好清爽, 聞落去有淡淡的茶樹油及薰衣草的香氣.



之後就介紹美肌の誌的升級版經典面膜系列, 今次的升級版多了1倍玻尿酸, 而且因著不同的肌膚需要而有不同的面膜; 而今次大白鼠我有幸做Ricky model 去敷控豆修護面膜. 其實Ricky 一將塊面膜拿出來時, D 精華已經多到不停滴出來, 多到攞來渣手都還有好多呢.



試完面膜, 大會還安排材料給我們自已親手做一個手機殼, 大家覺得我親手做的手機殼靚唔靚呢?

當然要同Jeancy 影返將合照先, Jeancy 臉好少好標緻, 很羨慕啊!!!



去完分享會, 我當然要立即試下美肌の誌 戰豆去印精華素, 我最近在鼻頭及下巴位都初起暗瘡, Ricky 都介紹過什麼時候用最好, 就是初起暗瘡的時候就塗最好, 所以我見到D 瘡瘡起的時候就塗精華素.



連續塗了2, 發覺我的瘡瘡比平時容易 ’D 龍頭出來 (平時D 瘡熟得好慢, 又唔謝 ><), 所以我好快就可以處理掉, 而這是我塗後第四天的相, 鼻頭的瘡已經謝咗, 而下巴位因為我已經好快處理咗D膿頭, 所以腫紅已經退了很多, 只差D 暗瘡印.


美肌の誌 戰豆去印精華素真的work, 係我擊退暗瘡好幫手.



另外大會還送給我們超水感潤澤面膜限定組 (有淨白補水, 控油修護及膠原蛋白極致保濕面膜).



我就試下膠原蛋白極致保濕面膜升級版, 這面膜有保濕, 抗氧化, 提升肌膚彈性, 對我這個長期乾性人缺水的人適用.


一塊面膜可以整個復蓋我塊大面 (唔咪隻隻面膜可以大到蓋住我整塊面的啊!), 而精華都係多到可以用來塗手塗腳



敷完後即時保水, 皮膚都有返彈性呢….

感謝旭苿Jessica美肌の誌產品試用.

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查


歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com

Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言