2015年5月11日星期一

我今次誓要同毛毛say bye bye – A-plus Gentle Lase Pro 755nm激光脫毛體驗 (三)

話說大白鼠有毛毛脫極都有的煩惱, 所以再決心再去用再先進的科技誓要同毛毛 say Bye Bye

[我今次誓要同毛毛say bye bye – A-plus Gentle Lase Pro 755nm激光脫毛體驗]
[我今次誓要同毛毛say bye bye – A-plus Gentle Lase Pro 755nm激光脫毛體驗()]

今次隔了一個半月後再來 A-Plus 做第三次激光脫毛, 先看看成績如何:





左圖為3個月前臨做激光時拍, 而右圖為臨做第三次激光前拍. 本身左腋下中間位置有一條我稱為激光不死的頑固腋毛不見了, 而只餘下一條毛毛在腋窩的邊邊位置



而一向都比較難打的唇毛, 整體來說上唇中間位置D 毛毛少咗, 餘下的毛都幼身D; 但近唇邊位置可能比較難打 (D 毛根本生咗係嘴度!!!) , 所以還有餘孽





大家有睇開大白鼠上兩篇Blog 的話咁應該對Gentle Lase Pro 755nm 的激光脫毛機不陌生了.



美容師再金睛火眼去追擊腋下毛打呀打打完只有少少紅, 而且好快就散.



激光毛毛追擊手美容師 :P就我的情況, 再為我加加大能量, 而再盡量貼住唇邊打, 誓要打掉唇毛!!!打完只有少少紅.



做完第二日出show , 就算著Low-Cut 都無問題啦~~~


最後, A-Plus 今個新年度有新攪作, 就係A-Plus Referral System , 只要係新朋友未試過A-Plus 療程的, 只要去A-Plus 時講出我的會員號碼: AP-05985, 可享激光脫毛6, Facial 8折優惠一次. 大家都襯現在脫毛來迎接新的一年啦~~~




再次感謝A-plus.
Telephone: 27230616


免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查
歡迎邀約試用&出席活動: neicla328@gmail.com

Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言