2015年8月25日星期二

想極速90秒有無暇妝容? Clinique 完美極緻遮瑕粉底 SPF 19 PA++ + 秋冬美粧魔法Blogger 聚會







今次參加秋冬美粧魔法Blogger 聚會, 除了同bloggers 們一起share 美妝心得外, 都好好奇今次Clinique 的秋冬美粧魔法Blogger 聚會介紹什麼新品俾我地呢? Flawless? 無暇? 90s’?





見到今次的新品, Clinique 完美極緻遮瑕粉底 SPF 19 PA++, 不知道同90 秒有什麼關係呢?
原來Clinique 知道大家的生活節奏非常快 (香港人係異常地快), 所以身為音速鼠的大白鼠我, 如果可以用最快的時間可以打造一個無暇的妝容, 多出的時間就可以打多個blog, 出開個functions/ events (大家不要以為好誇張, 假設每日本身要3分鐘化妝, 現在只用分半鍾, 一個月就是慳了45 分鐘呢!!!)




這完美極緻遮瑕粉底就是結合了粉底加遮暇功能, 省卻遮瑕膏的步驟同時不會看上去覺得粉底過厚好似戴面具. 而化妝師Andy 就示範只扭開瓶蓋時其魔法棒自動沾取適當的粉式份量後, 的斜角棉頭將粉底點印於全臉. 跟著就可以用手將臉上的粉底均勻推開.




之後再取出少量份量點於想重點遮暇的部位如黑眼圏, 暗瘡印等, 再用化妝棉均勻印上要遮蓋的地方.




打好底妝, 想令自已看上去更有精神, Clinique 全新 Just Browsing Brush-On Styling Mousse 完美塑眉霜就可以幫我地24 小時都keep 住一條靚眉. 因為好多時大家都會染髮, 所以用這防水防汗的塑眉霜就可以令眉色tune 返同髮色同色系外, 還可以令我地的眉毛整齊很多呢




加上全新Skinny Sticks 極緻繊幼眼線筆及魔法纖長睫毛液, 就令到眼睛更sharp 更靚啦~




Andy 還幫我同時用上兩隻不同顏色 (黃加綠)Skinny Sticks 極緻繊幼眼線筆 (輕輕一筆就已經很想色呢!) 來畫上近期大熱的雙眼線妝, 大家覺得靚唔靚呢?


 



Event 完結後當然就要試真一下這些新品了, Clinique 就送了Beyond Perfecting Foundation + Concealer SPF 19 PA++ (5) 完美極緻遮瑕粉底 SPF 19 PA++  (我的是64號色), Just Browsing Brush-On Styling Mousse完美塑眉霜(4) (我的是Light brown) 全新Pretty Easy Liquid Eyelining Pen 持久輕巧眼線液 (2) (我的是黑色)






先給大家我的素人樣先, 最近幾個人生大projects 都同時進行中, 所以生了下巴好大好大的暗瘡.





先取出粉底棒, 原來這個瓶蓋是特別設計, 等取出來的粉底量剛好, 不會太多, 令妝容過厚. 試上手的質地, 大白鼠覺得有點厚身, 不是液態狀, 但點上臉後再將粉底推開時非常易推, 質感比我想像中輕盈自然, 不過覺得好厚重的感覺.




我再點一點粉底於下巴, 眼下的斑上, 我再用手印好驚喜, 我粒超大暗瘡竟然完全遮蓋同時不會覺得特別有一達達厚厚的遮暇, 好厲害呢! 最重要的是.比我平時用上的化底妝加遮暇的時間快了一倍有多!!!






再用上完美塑眉霜, 刷頭纖細, 令我容易gel D 長長眉毛之餘每一根眉毛都可以自然地上色, 令眉毛整體之餘都令眉型塑做得更立體.




最後就用持久輕巧眼線液畫眼線, 他的筆頭非常尖細, 而且毛的柔軟度適中, 令我輕易一筆就可以畫到靚靚外眼線 (其實筆頭尖細到連內眼線睫毛間的隙位都輕易上色, !)




試下上妝出街一整天後的妝容有無變化先, 底妝是沒有因時間而脫妝, 而且完美極緻遮瑕粉底的控油 (如平時T 字位會好易出油的地方) 的不錯, 同我我大暗瘡依然完美地被隱形, Yeah!!! 至於眉形一樣keep , 唯一眼線就見到有一點脫落下眼肚, 但只是很輕微.




大家想快靚正用90s 化出一 個完美Flawless 裝容, 大家就識點選擇啦~

CLINIQUE Beyond Perfecting Foundation + Concealer SPF 19 PA++ 完美極緻遮瑕粉底 SPF 19 PA++: HK$270 (30ml)

Pretty Easy Liquid Eyelining Pen 持久輕巧眼線液 (2): HK$180 (2ml)

Just Browsing Brush-On Styling Mousse完美塑眉霜: HK$130 (2ml)

Skinny Sticks極緻纖幼眼線筆: HK$155 (0.08g)

感謝Clinique 邀請及産品試用.

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab




沒有留言:

發佈留言