2015年10月19日星期一

‘串串貢’ cafe好去處

這間位於登打士街單橦商廈的串燒咖啡, 如果不是有friend 帶我來這間hea 的話, 我真的找不到這大廈的入口 (因為這商廈的正門不是設在向大街的地方, 是在旁邊陰暗的冷巷內…)




終於找到上到去了





D friend 已經係度玩緊放係店內的broadgame, 我就叫咗個熱的玫瑰朱古力咖啡 (HKD28) , 一來到就聞到好香的玫瑰花味, 而飲落去時朱古力咖啡幾滑, 而且朱古力的味道剛好, 過甜




叫了個班尼蛋卡邦尼意粉 (HKD78), 如果叫套餐我剛剛果杯咖啡就減7一上桌就聞到好香的奶油香香草菇..




將班尼蛋用义吉開等D 蛋汁流出來再撈勻後再食, 蛋的鮮味更令卡邦尼意粉更出色




叫得做串燒咖啡, 當然要叫返D串燒來吃 (其實一入到café 已經聞到好香的燒烤味呢…), 我就叫了個燒金菇肥牛 (HKD25), 燒雞脾菇 (HKD15)同燒雞中翼 (HKD18/ 2 )




他們做出來的燒汁好野味, 食到停唔到口; 而個雞中翼辣辣地, 更有風味, !
同班friend 食下玩下串串貢下都不錯呢! (不過真係下次來時要金睛火眼去搵個大厦入口 :P)



串燒咖啡
香港旺角登打士街36號恆威商業中心7

歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab



沒有留言:

發佈留言