2016年1月8日星期五

食得開心, 助人開心- PANTRY X KILA CHEUNG合作計劃:Limited Edition Cookie Set




今次大白鼠參加了一個好有意的活動, 就是由Pantry Bread & Pastries 及知名本地插畫師 Kila Cheing 來個美味慈cross-over (受惠機兒童糖尿協) – Pantry X Kila Cheung 版及無糖曲奇禮盒. 而今日就去了位於九龍城的Pantry Bread & Pastries…






先由Kila 教大家做一個個人Tote Bag, 好似好簡單…(因為有Kila 幫手啦~)



, 我又自已來試做一個先……




也不錯看呢~




之後Pantry 的負責人就教大家做Cup Cake (Wakaka, 其實當日我只是負Pantry Bread & Pastries 好的材料, 我只需要打Cup Cake 得靚靚就好…:P



而這個Cup Cake 底都是特別成份造的- 有機甜菊天然糖, 這糖就連有糖尿病的病人都可以食呢, 對不可吃糖的人士來說, 真的是天大的福音啊~ (如果大白鼠不能吃甜的話, 我也好難想像我的人生有何意義啊~~~~~~~~~~~~~~~~甜吃是我的命啊~~~~~~~~~~~)




負責人佢好純熟, 兩三下手勢就完成….(大師, 可唔可以慢D, 我睇唔切點整啊~)




, 到我地啦~我決定自由創造專屬大白鼠的Cup Cake





這就是我的BB, 靚唔靚呢~~~




當然也有Pantries 多款美味的蛋曲奇試吃啦~, Yummy~




我個Tote Bag 都己經乾了油, 可以帶走他了….



最後, 當然要大大支持Pantry X Kila Cheung 的慈曲奇盒, 此計劃部份收益將撥捐兒童糖尿協會用以支持本港糖尿病患兒童, 青少年及其家庭的支援工.

新年時大家都買來一邊做, 一邊買來送給新友或自己吃都開心D.

Sugar Free 曲奇盒: HKD238
Special Edition 曲奇盒: HK208

Pantry

Kila Cheung

受惠機構:兒童糖尿協會


感謝活動邀請.


免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk




Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言