2016年4月10日星期日

美味蒜頭- 16 Shell


去完中醫師針完畢, 相公已經叫救命要食野, 所以見到對面這間好似Bar Restaurant 的東東, 就拖相公去食野先.






入到去地方不算大, 但個Bar 位還是頗大的說, 在場都見到好多客人都是一邊吃一邊飲酒的呢~




其實我想問的是: 為什麼Menu Chef 的頭是蒜頭來的???




雖然見到好多人飲酒, 但我倆反其道而行, Sparling Water (HKD48), 因為醫師叫我倆飲多點Alkaline Water 對身體好一點:P



店員先上了個黑炭黑蒜蓉包 (HKD45)





, 好味道, 一邊原來塗上了厚厚的黑蒜醬, 黑蒜味濃而不大甜; 而加入了竹炭而做成的麵包, 非常健康之餘都有陣陣竹炭香味, 食個麵包都可以咁特別咁健康, ! (怪不得Menu 個廚師頭是蒜頭, 我當下就明白了呢~





煙肉洋白酒煮蜆 (HKD80), 蜆尚算新鮮, 而白酒味不算太濃, 只是有點點酒味調調海鮮的鮮味; 而配料也加上了煙肉, , 及其他香料, 清新得來也帶出蜆該有的味道.







墨魚仔墨汁意大利飯 (HKD188) 黑個墨汁的意大利飯..wahaha, 食完應該食個嘴同牙都係黑色的說~ 意大利飯上的BB 墨魚仔都新鮮爽脆有口感.




而飯我就略煮得過濕, 不過飯真的是熱騰騰還是出煙中, 鹹味剛好, 不錯.





蒜蓉大蝦意粉 (HKD138), 清新健之選, 大大隻的鮮蝦, 配上香蒜橄欖油炒, 香味四溢之餘味道甚為香口.





最後的甜品也是清新健康之選 乳酪鮮果 (HKD35), 自家製的乳酪非常幼滑之餘, 加上莓類水果及果醬, 酸酸甜甜, 絕對食多咗都唔Guilty 的甜品的說~

這餐健健康康, 但並不代表不好味啊~


16 shell

天后蜆殼街6-16號寶榮大廈地下B

歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言