2016年4月10日星期日

矜貴平民之選- 壹火鍋





除了放題, 相公的肚量食量去食任食火鍋就最合適不過今次又去萬的壹火鍋
覓食先







雖為任食火鍋, 其裝修都好有心思, 好有泰越特色的說~



先來個刺身食先~只要額外加HKD30 就可以先吃過精選刺身料理..




如厚切三文魚, 鮮甜的甜蝦, 櫻花蝦, 蟹柳, , 北寄貝等, 出奇的味道鮮美, 水準不比其他壽司刺身店遜的說~




湯底有中日鴛窩及好多秘製的特色湯底 如極尚北海道松葉蟹海鮮鍋, 不過特色的話只可以單叫不可以雙併, 我地貪心D, 都係叫個雙併, 骨膠豚骨湯併沖繩昆布湯吧~




肥牛當然是必叫的火鍋食物啦~ 見其色鮮紅, 分明




另一必叫的火鍋料當然有響鈐及炸魚皮




也有好多不同的丸類, 日式 (火灸芝心丸, 黃金麻吉燒, 仿海膽包心丸) 中式 (魚豆腐, 龍蝦丸, 蟹粉包丸等) 的丸類都有, !




順德鯪魚滑, 蟹子墨魚滑, 鮮蝦滑都打得起哂膠咁




另外必叫的料, 就是圖上方的花膠, 火鍋店都有得食花膠做火鍋料, 好奢~





青森黑豚肉片..





另外, 除了飲料任飲外, 醬料都是任添, 而且有好多不同種的選擇, 泰式酸甜醬, 我地食完都推介的麻醬及其他中式的醬料呢~




我食啦~ 肥牛有牛味( 這句有點費我知, 但不是間間食店的肥牛有牛味的說~)




花膠真的是必食推介, 一咬已是骨膠原, 腍身但很有質感, 叫多碟筅~




魚滑類爽口彈牙




食肉怪相公專攻肉類的同時, 我就吃最愛吃的丸子, 仿海膽包心丸, ~




最後如何肚脹也好, 都要吃雪糕~~~

不到HKD200 的價錢, 食地特食材之餘也有矜貴花膠吃~性價比高的呢~


壹火鍋

旺角西洋菜街1號兆萬中心16


免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言