2016年5月1日星期日

韓人靚仔靚女必到之地- 達人包車

韓潮真的是愈吹愈勁, 連潮式的食店都愈開愈多; 而每次經過這間Dalin Pocha 都有好多人, 所以真次都要決定排下隊食下先.






就算平日的晚上都係超多人




同這裏的店員很多也是韓國靚仔靚女, Order 時都要用英文或普通話溝通呢~ (不過都有講廣東話的香港人的)




我就叫了個柚子果汁飲品 (HKD50), 的韓國柚子飲品




我友人就叫了個青色檸檬果汁飲品 (HKD50), 開頭見其顏色有點嚇人, 不過飲後還是正常的梳打7 喜加檸檬味, 不錯.




叫了個芝士排骨( 5 塊排骨 HKD280), , 見到都流口水, 我地先等D 芝士熱溶先, 再將其他餸 (排骨, 腸仔, 飯球, 韓式年糕等放入熱溶的芝士吃





排骨本身非常的鬆化入味, 加上芝士溶, 熱騰騰的芝士令排骨更為野味.




熱溶的芝士加上其他配料一起吃, 令本身普通的食材更為滋味..




我們再叫了個清湯海鮮湯(HKD200) , 大大窩的海鮮湯用料十足..






用上大量的蝦, , 青口, 加上青菜, 金菇, 及其他菇類等, 等我地除了食到海鮮的鮮味外, 都有蔬菜等可以吃 (對我倆無煮家飯吃的人青菜非常重要)




當然大量海鮮加上蔬菜煲成的海鮮湯, 都非常清甜可口啦~

達人包車Dalin Pocha


尖沙咀金巴利道79-81

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言