2016年10月8日星期六

足料子平民街坊潮州小炒 – 尚品餐室

深水埗一向多街邊小吃又多小炒, 所以住在深水深的我同相公可以不用煮飯也不用坦心 (無飯家是也)






今日去完鴨記買完野就行到這間尚品餐室, 當初以為是茶記, 但看清餐牌原來是食潮州滷, ~





見這裏好多客人叫海南雞 (HKD98/ 半隻) , 我同相公都叫個半隻雞來試下先~ 雞味出眾, 而且非常鮮嫩, 不過有D 位較肥, 哈哈, 而且好大碟好多雞, 所以我都係食隻雞脾同雞胸部位, 其他當然是我相公包~





而招牌風味蠔仔煎鴨蛋 (HKD87) , 是超高膽固醇之作 (但唔高膽固醇的材料又唔會好味道, 所以偶食下無所謂啦, 而這個是誠意之作, 因為除了也是大大碟外, D 蠔仔多之餘仲要粒粒都好似鵪蛋咁大隻的蠔仔 (其實應該叫蠔哥才真~) , 而用上鴨蛋, 味道比雞蛋香濃, ~~~





啫啫芥蘭 (HKD68), 又是另一大煲兼抵食之作, 上桌時還是在騰的狀態, 而且香味十足; 還有, 我同相公都Unexpect 其足料度, 因為D 芥蘭叠到成個小山, 多到呢~
加埋靚仔 (HKD10/ ) 食到我同相公都奉住個肚走, 好美味又好飽呀~

深水埗欽州街58號地下AB


沒有留言:

發佈留言