2016年12月26日星期一

屋邨傳統越式風味- 越南咖啡室

對這個搭慣地鐵的我來說, 秀茂坪這個地方還真是甚少來, 但今次因為有親戚搬來這裏, 我就來幫下手搬下野啦~





搬到肚餓都要醫下肚, 就同親戚們去秀茂坪商場覓食, 見到這間食越南野好似好多人食, 又不算等位等得耐, 就入去食野醫肚啦~




天花的裝修都好有越南風味的說~




親戚就叫個青檸梳打 (本為HKD27, 跟餐減HKD15) , 梳打是象牌的梳打水, 超有氣的說, 而且沒有加糖, 健康之選.







越式滴漏咖啡 (HKD27) , 這個傳統越式咖啡非常越式, 因為這個咖啡加上煉奶而成, 香滑純正, 不過這個甜味相對我在越南喝的就少甜一點, 啱哂香港人怕甜怕肥的市場需要 (因為正宗在越南沖的越式滴漏咖啡有一半都係煉奶, 連我咁食得甜都有點太過了)







我就食個午市撈檬套餐, 越式三寶撈檬 (豬扒, 雞翼, 扎肉) (HKD56), 雞翼及豬扒都是煎過炸過, 還是香脆的說; 當然撈檬當然要加大量的碌冧汁來吃啦~








越南火車頭湯檬粉(HKD68) , 有生牛肉熟牛肉, 牛丸, 牛柏葉, 湯底清甜, 香茅味十足, 而生牛肉肉質鮮嫩, 鮮味十足, 不過熟牛肉及就相對韌了點; 而牛丸牛味甚濃, 爽口彈牙.





越式軟殼蟹(2HKD78) , 初見以為炸得過火, 但一咬鬆脆之餘都有啖啖軟殼蟹, 不只是炸粉, 野味之選.

快快吃完我地繼續搬屋啦~

觀塘秀明道101號秀茂坪邨秀茂坪商場1114號舖


沒有留言:

發佈留言