2016年12月7日星期三

台灣地道的不只是米線- 軟橋米苔目餐廳




今晚同相公在鴨記買完野就快快手求其入間米線舖食米線, 雖然住在附近年多, 但好多店也未吃過, 今次就試下這間米苔目啦~






晚上7點多8 , 都幾多人喎~




因為我同相公都叫了個湯米苔目系列套餐 (HKD35) 轉飲汽水就加HKD5, 所以我相公就一人一支波子汽水啦~







相公就將湯底轉為沙爹湯底 (HKD3) , 選了水餃及墨魚丸, 沙爹湯底微辣, 頗野味, 而米苔目的口感有點像米線但又像銀針粉的混合體, 而且中間像有個小孔似的, 所以米苔目掛滿了湯汁, 又爽口, ~ 而墨魚丸也是爽口彈牙, 不像用麵粉做的丸, 而水餃料也是新鮮, 不錯~






而我就叫了生菜加豬腩肉, 再轉為方魚肉碎湯底 (HKD3) , 而我這個湯底不辣, 但充滿了鹹香風味, 我想方魚肉碎就是方魚醃為鹹魚後再來餚湯底, 鹹香得來又清甜, 好復雜的味道啊~ 而豬腩肉都不錯, 不過就瘦了一點啦~





而小食就超有驚喜, 軟橋招牌Q彈豆腐(HKD18) 以為見到是炸豆腐, 但原來一咬真的非常Q, 非常彈牙, 好似食彈牙的魚蛋質感, 加上調味糊椒, 野味非常~





麻辣牛肉(HKD28) 相公大讚的小食, 因為超麻辣之餘但依然食出牛肉的原汁原味, 不過我食完就辣到噴火, 所以整碟都是相公清掉了的說~


深水埗鴨寮街249號地下B

沒有留言:

發佈留言