2019年1月7日星期一

體貼雙眼, 令靈魂之窗更為奪目 - CooperVision高透氧隱形眼鏡


為咗令雙眼睇落去醒神奪目, 好多時女仔都會帶大眼con, 但是, 雙眼嚴重不夠淚水的我, 什麼大眼con,  color con就不太適合, 連戴普通的隱形眼鏡, 我的雙眼都好容易起紅筋.




早前就嚟到CooperVision 的活動,活動當日請來了CooperVision嘅代言人兼美妝達人 - 曾樂彤, 為我地分享同示範2019春夏流行眼妝




活動正式開始前, 大家嚟到會場先玩一些小遊戲. 對於我來說, 一雙高透氧的隱形眼鏡比任何其他 Color Con 大眼con, 更為重要, 雙眼戴得舒服自然望落去都醒神許多. 而今次玩這個小遊戲就同大家講 CooperVision clariti 1 day 隱形眼鏡的好處:
1. 自然透氧-讓眼睛更健康,更淨白,更明亮
2. 高含水量-提升全天舒適感
3. 防紫外線-防UVAUVB紫外線保護
4. 超值價格-最親民的價格,更健康的眼睛,不再需要付出更多
5. 功能齊備 日戴矽水凝膠-近視/遠視、散光、漸進(老花)




其實唔戴Colour Con, 一個靚嘅眼妝都可以令雙眼望落去時尚、具層次感, 令自己奪目出眾​. 所以活動開始, CooperVision嘅代言人曾樂彤就為我地分享同示範2019春夏流行眼妝, 同教大家一些化眼妝時的小技巧, 就算唔戴大眼仔colour con, 眼妝的配搭已經可以令雙眼Bling Bling ~



其實早前我就受到邀請來選擇合適自己的CooperVision 高透氧隱形眼鏡, 就嚟到門市驗眼, 選擇合適自己的度數弧度的CooperVision My Day 系列, 是即棄高透氧的隱形眼鏡. 大家其實可以看看我這張相的雙眼, 基本上, 雙眼已經佈滿紅筋 (這是中午時候拍攝的)



剛剛過去的聖誕節, 就梗係有好多聚會活動啦, 等我睇下戴了一整天CooperVision My Day 系列隱形眼鏡雙眼情況如何先? 下午時候同朋友拍攝照片, 帶了幾個鐘 CooperVision My Day 系列隱形眼鏡, 我雙眼依然感到舒服, 沒有乾澀的情況 (平時的我可能帶上幾小時開始已經雙眼感到乾澀起紅筋了...)




在挑戰一下, 到晚上的時候看看雙眼的情況如何? 近鏡一看? 竟然還沒有起紅筋 !!!在沒有滴眼藥水的情況下雙眼依然非常精靈, 雙眼依然看起來炯炯有神, 再配合簡單的眼妝整個人已經看起來非常之 Sharp ~



其實唔戴Colour Con, 只要雙眼感到舒服, 沒有起紅筋乾澀的情況, 就算配合一個簡單自然的靚嘅眼妝都可以令雙眼望落去靚, 令自己奪目出眾,CooperVision MyDay 系列隱形眼鏡真的幫到我呢~

現在體驗CooperVision可獲萬寧購物禮券,每逢購買2盒隱形眼鏡可獲港幣50元萬寧禮券

詳情可參閱以下網址:

https://coopervision.com.hk/zh-hant/masterbrand

  

免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供, 本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢
歡迎邀約試用&出席活動: bigratlabireneleung@yahoo.com.hk
Instagram: http://instagram.com/bigratlab



沒有留言:

發佈留言