2014年9月30日星期二

致25年前的我 - 佔中所想所講

25年前的我:


你係咪好奇怪我25年後要寫這封信給你? 25年前的你還是懞懞懂懂, 只記得當年的電視新聞成日播住北京學生罷課上街; 又見到香港的明星藝人好似發起show 去支持, 之後不久就見到電視在播零晨時分, 天安門漆黑一片, 但穏若見到有好多坦克, 好多學生走呀走要逃跑, 又有槍聲, 媽媽對住個電視流淚…..當時的你還小, 但都知道這事的當權者令你非常討厭, 所以就畫了幅畫, 畫上有坦克, 有天安門, 又畫住當權者好似鄧小平李鵬, 魯平等人被反被坦克追


 

25年後的你, 即我, 在身處的香港, 學生們同大人們正正為了他們要普選的訴求, 去上街, 去抗議, 去中環擺酒’’;

而對於普選中立的我 (算是中立?!?) , 2014 9 28日去完個blogger event 後都決定去一趟金鐘. 我同友人約下午5時多出到去金鐘, 已經人山人海, 但大家都好平靜, 好有秩序去支持. 到我們終於搵到一個位置可以跨入立法會外的主要干道時, 一齊尚算平靜, 當然有時大叫下, 有人講多兩句粗口洩憤, that all, 無過份的推撞, 最前線的只是攞住一把縮骨遮抵擋住警察的胡椒噴霧, 用保鮮紙包住自已, 用眼罩毛巾等遮住眼耳口鼻, 咩武器都無 (你最多話把縮骨遮lor…)

我同友人企咗若5分鐘, 在一切毫無先兆的情況下, ‘’…’’…’…., 一陣陣白霧, 一陣陣刺鼻的味道飄過來, 大家在場人士都靜止咗, 係不敢相信, 係不能反應, 係不能意識到這一切的發生, ‘X !!!’’ 身邊的人都爆出一句, ‘跑呀!!!’’ ‘’大家冷靜D, 小心D!!!’’ ‘’X, X!!!’’ 我同友人都只好跑, 跑的時候, 天橋上有人拋下口罩, 我就拾起一盒, 一邊跑, 一邊又分俾其他吸入氣體好辛苦的人….
 

 
跑到安全的地方, 去返金鐘地鐵站, 我地都好憤怒, 我友人曾是警察, 佢話, ‘’駛唔駛放呀,咪由得我地示威lor, 你地當我地係暴民ar?!!!上次放已經係講WTO 班南韓農民, 人地咩功擊性武器都有先放tear gas jei, 我地手無寸鐵都放, 無腦gar!!!” 我們的眼都紅了, 不是因為催睙彈, 而係對所見到的…..

 
但同時, 我都見到一班我地成日話的一班被香港家長寵壞的學生們, 佢地好快連成補給隊線去運物資送上前線, 大家 (包括我地班大人), 又貢獻自已身上的遮, , 毛巾, 口罩….等等, 學生們又跑來跑去幫手, 大家都好有自發性, 好有組織其實我地仲有一班年青人有思想, 有自已的見解, 又有魄力 (唔好再話佢地係被人煽動的工具la, 我唔講班大學生中學生, 現在的幾歲小朋友都已經精叻, 老人精都爆, 唔似得我地當年小時候真係傻下傻下咁gar la)

當然, 有好多人都反對佔中(包括我父母), 我同我哥都為咗這事而少有地同他們吵, 又令好多人做成不便, 又令這兩天股市跌, , 我只是想還有機會去自由表達的時候去表達, 用行動, 用言語, 圖片去分享記錄香港這一頁

29 號我去問在中國內地的朋友問佢地知唔知香港發生咩事, 佢地都只見到香港講萬人慶國慶….Orz…..我只好傳上那天發生的相片文章, 俾佢地知道香港真正發生的事情….

這篇文章寫於30號晚上, 希望今晚, 可能是最重要的一晚 (明天是101 日國慶), 希望無人使用武力, 借機攪事…希望這次不是另一次25年前的事件番版...

2014 9 30 日的我上

P.S.我還想致信給未來25年後的我:

25年後 (2039 )的我, 我唔知自已還有沒有機會可以看到這封信? 希望唔會被人河蟹, 被人delete, 或因寫了這篇blog 而被告煽動, 危害國家安全la, 我還是衷心希望25後的今日我仍可講我所想, 有權選擇自已想要的野.

沒有留言:

發佈留言