2014年11月11日星期二

你都可以吸收BB吸收的珍貴營養?? !! 胎盤細胞修復療程


一到咗冬天, 皮膚愈來愈乾, 甚至會脫皮, 所以好多人都只好塗好多好潤的護膚品, 但又同時唔幫皮膚做磨砂, 冬天新陳代謝又慢,攪到皮膚死皮愈積愈厚, 這樣只會令到皮膚愈來愈暗啞, D護膚品又滋養唔到底層皮膚, 只會係一個惡性循環

 所以就算秋冬天都要做磨砂, 之後先用滋潤補水性高的產品先事半功倍 :D
今次我得到A-Plus 的邀請去體驗佢地的新療程組合 -胎盤細胞修復療程(CPPT), CPPT療程結合了

 

1) 碳化鎢 +

2) 膠微針精華導入 +

3) 水晶晶

 


首先介紹碳化鎢先, 它是一種堅硬, 不易變形, 低敏感的合金, 與皮膚有很高的相容性 (所以敏感皮膚人士都可以去做).

 
佢不同粗幼及大小的3M碳化鎢環貼可以選用, 就睇返你肌膚的需要啦, D死皮就用鞋D的碳化鎢環貼, 敏感細緻D的部位就用細DD的環貼, 能令治療更專業及細緻

 

 

美容師就用這Diamond Stick ®儀器配上不同的碳化鎢環貼同我做療程.取得了專利設計的Diamond Stick ®, 柔圓形邊緣, 沿住皮膚滑動不易感到痛楚, 連軟彈性結構, 敏感肌, 眼部周邊幼嫩皮膚都可以施行磨皮療程gar.

 


 
 
所以, 我美容師先幫我簡單清潔皮膚後, 就係Diamond Stick® Kit  盒裏選合適的Diamond Stick (大的Diamond Stick 就用來做臉部, 細的Diamond Stick 就用來做眼)配上不同粗幼大小的3M碳化鎢環貼啦)

 

 
 
先用上大Diamond Stick

 

 

 

我的下巴位好多油脂粒, 好多死皮, 所以都叫美容師都幫我磨多一陣, 磨的時侯其實感覺不是很大, 就好似D用有刷頭的洗臉機的感覺同有一點吸吮感覺.

 
之後就換細Diamond Stick3M碳化鎢環貼做眼, 做的時侯都係無特別感覺

 

 

做完之後用手摸上去下巴位既油脂凹凸位都平滑咗, 連成塊面都好似雞蛋個層衣咁嫩滑. 將啲死皮磨走咗之後就更加容易吸收之後介紹膠微針精華導入胎盤素精華及透明質酸, 令皮膚可以更快得到充足既水份和養份去修復細胞.

所以佢都標榜佢功效是去除老化角質, 淡化色素及暗瘡印, 促進皮膚更新, 暢通毛孔. 真係無誇大呢! 碳化環貼是一次性的使用, 安全又衛生.

 
 
緊接住做的儀器就是來自德國的儀器 -- 微針機,去做一個深層的導入, 微針機同普通微針療程一樣有針頭,不過d針就係膠造, 所以創傷性係極低, 療程原理係利用輕微的表皮刺傷 (但放心, 唔會流血的),更深入地將胎盤精華完完全全導入去我地皮膚裡面, 令皮膚吸收得更徹底.

 
 
這個係微針機膠頭, 大家放心, 都係每個客人用全新的膠頭, 用完就即棄.

 

而今次用的精華係日本製造胎盤精華,真係係人類胎盤中萃取的高濃度小分子精華 (大家都可以放心, 這人類胎盤係日本衛生部所許可萃取人類胎盤, 合法的:P), 可以迅速被皮膚吸收, 加強細胞修復, 有助緊緻肌膚, 增生骨膠原, 減淡皺紋, 均勻膚色, 收細毛孔.

 

除胎盤精華, 再加入透明質酸精華, 加強補水的功效.


開始做時, D面頰位置只會覺得個針機膠頭打圈轉動的感覺, 但坦白說, 去到骨位較多的位置如額頭同鼻骨位就幾痛, 所以大家都可以見到我做完額頭紅咗, 而美容師都會釣住隻手來做, 輕手D, 令我的痛楚減輕(但係痛係值得的!!!請大家繼續睇下面)

 

做埋眼位, 美容師都係輕力做

 

做完la, 之後敷返個水晶晶 mask .

 

是以納米微脂囊+載體技術研製,這種特別技術可以將面膜精華儲入皮膚底層,然後48小時內慢慢釋放裡面的養份,從而令到皮膚持續補充水份

 

完成啦, 大家見到額頭仲有少少紅, 不過我皮膚比較薄, 所以紅係正常, 而我見都無損傷, D紅在我約1小時後回到家再照鏡就己經退哂

 

當晚睇皮膚狀況好似無咩變化, 但到第二晚回家洗臉時發覺-----D 毛孔收細咗好多!!!

 

 

 

請大家盡量將圖放大來看, 左面為做前, 右面為做完第二晚影的, 做完毛孔無以前咁隋圓形 (以前D毛孔好似受地心給力影響咁向下擴大咁), 現在變返圓形; 蘋果肌位置的可見毛孔少咗, 毛孔無咁明顯.

 

 

 

至於補水鎖水方面, 大白鼠剛好做完treatment 2天就要飛去公幹, 大家又可知道, 在飛機艙內的環境原來比沙漠仲要乾燥嗎? 機艙上相對的濕度很低, 肌膚水份好易被抽乾, 所以大白鼠每次飛完塊面都會覺得好崩緊. 但今次沒有崩緊的感覺, 當晚回酒店的皮膚都keep 住有光澤, 雖然我係累到爆同作感冒 (第二日仲發燒><, 但又要早出晚歸在有限時間做完所有的工作@@) , 但可能水晶晶在發揮佢的功效, 慢慢釋放裡面的養份,從而令到皮膚持續補充水份, 所以皮膚都仲係keep :D

 

 

11月佢地做緊優惠, 11月惠顧只需$1000 (原價$1200). 大家如果想問更多有關做這treatment 的感覺同資料, 大家都可以問我, 又或者直接向A-Plus 查詢啦!

 

預約及查詢: 2723-0616 / 9087-6980(whatsapp)



 


 

再次感謝A-Plus 邀請.

 

*以上所有圖片除咗編輯相片大小及拼圖並沒有任何修飾.

*以上圖片以Nokia 1020 拍攝
 
 

 
 
免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查
歡迎邀約試用&出席活動: neicla328@gmail.com
大白鼠之實驗室Blog: http://www.bigratlab.blogspot.hk/
Itrial Blog's Page: http://itrial.hk/user/alcien
ESD Life Blog’s Page: http://wow.esdlife.com/littlemouse
theZtyle Blog’s Page: http://littlemouse.theztyle.com
Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab
 
 

 

 

沒有留言:

發佈留言