2015年1月11日星期日

除了幫頭髮塗護髮素外都要幫肌膚塗護膚素!? Nivea 淋浴式深層潤膚素


大家有無想過洗頭時要落護髮素, 而洗澡時都要落潤膚素? Nivea 就新出這個革命性的產品 (我想信市面上暫時都未有同種型的產品!!!有的話請話俾大白鼠知 :D)

 


 



Nivea 淋浴式潤膚素就好像平時我們用的護髮素用法差不多, 先如常用沐浴產品潔淨身體, 再濕身將 Nivea 潤膚素潤勻全身, 再用水沖洗, 之後如常抺乾身體著衫就得.

 

因為礙於尺道的關係, 我就梗係唔俾我洗澡時的全相啦, 我就用我隻腳試俾大家睇下 :P..先洗濕隻腳, 之後直接用Nivea 揸勻全腳後, 再用水洗乾淨.

 



這是我隻肥腳 用前同用後的比較, 發覺之前乾燥到出烈紋的小腿肌膚都變得柔滑, D 乾紋都消失哂; 另外, 我感到好似有一層好滑的薄膜包住我的腳部肌膚, 但一D 都唔覺得笠, ! 非常適合好怕肥笠笠的人士用, 大白鼠就唔需要另外再揸Body Lotion ~~

 

 

感謝Nivea 提供產品試用.

 

Nivea 淋浴式潤膚素: $49.9 / 400ml

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動: neicla328@gmail.com



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言