2015年1月14日星期三

素人大變身 – Vidal Sassoon x D-Mop VSHairWalkers


大白鼠從前日常的生活就是上班下班, 放工或星期六日出下街約下人食下飯, 從來無諗過有一日可以好似D 高高瘦瘦的靚Models可以行Catwalks, 做訪間, 出現於雜誌度….

大白鼠幸運被Vidal Sassoon 揀選成為十位VSHairWalker 其中一名small potato 參加者, 將我由頭到腳來個大變身!!!

 

去到位於中環的Orient4 去準備set 頭先 (好明顯係一個村姑Look 咁去…)

 

VS 的團隊 Keith 負責幫我set

 

而力外MUA Paris

 

, 好多衫呀~~

 

這是沙宣髪型創作顧問 Pius Yiu, 係我地其中一個評判

 

而時尚Blogger Bird 就幫我配襯適合我時尚造型的衫裙配飾, 所有服飾都由D-Mop提供gar..

 

登登登登~~~大家睇下我Before & After Look , 係咪好唔同, After Look 係咪好型lei?


 

當然其他參賽者都係型仔型女, 大白鼠就緊緊係同佢地影相啦~

 

大白鼠出現在2015 11 日號的100毛的副刊100模呢

 

到今個星期大家要準備116 日晚的中環安蘭街D-mop , 所以前幾日我地作fitting, 右邊就係 Fashion Blogger Bird la, 另外背佢大白鼠的就係專業化妝師 Annie G, 大家都好專注討論幫每一位參加者設計造型

 

這個就係Semi-final Look :P…未完全成形gar…

 

除咗有導師教我地行Catwalk , 我地都有Catwalk 以外的節目俾大家, 所以我同Partner rehearsal ..

 

我地1055 女已經準備好了今個星期五116日晚的比賽, 希望大家到時留意住Vidal Sassoon Instagram 官頁


同當日會有即時Instagram 投票, 請大家來投票, 選出你心目中的VSHairWalker冠軍人選 la (當然希望大家投下我這位8 VSHairWalker Irene Leung la :D

 

最後送上早前我地10 VSHairWalkers Youtube 片段..

 

 

 

歡迎邀約試用&出席活動: neicla328@gmail.com



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言