2015年2月9日星期一

做個Sasatinnie 的 ‘’隱形’’神袐 ‘’黑貓女’’ – 之Sasatinnie 全新透明臉膜, 黑面膜及黑眼膜


 

今次來到Sasatinnie 臉膜品牌介紹的blogger event, 介紹佢地新出品的 Sasatinnie 系列, 好似著咗隱形斗篷的全新透明臉膜, ’’以黑吸黑, 以鉑導入’’的全新黑面膜及黑眼膜


 

 

去到見到Sasatinnie 會場安排咗D cup cake 同小食飲品俾我地, D cup cake 好精緻呢..

 

 

因為今次要即場試臉膜眼膜, 所以Sasatinnie 都好貼心提供落妝同各樣化妝品等我地可以完咗個event 化埋妝先出街

 

開始event la, 司儀及今次的speaker – Stephen 開始講解

 

市面上臉膜的種類..

 

一般人對面膜的謬誤


 

當然要重點介紹的就是Sasatinnie 今個新系列的面膜及眼膜la..

 

首先試的就是隱形斗篷的面膜系列-全新隱形面膜

 

隱形面膜系列有4, 包括玻尿酸, 牡丹,蘆薈及洋甘菊, 針對不同肌膚問題作出修護. 而我今次試的係最適合冬天或極乾肌人士 (即我) 使用的玻尿酸隱形面膜.


 

而這個隱形面膜面膜有分底面, 包裝盒都有清楚說明啦~~

 

(不過我現在睇返D , 當時係教藍色係底, 白色係面, 但包裝說明時相反, 咁邊樣先啱呢?)

 

明明白色珍珠紙在面….@@

 

第二個試的係’’以黑吸黑, 以鉑導入’’的黑眼膜, 而我今次試的係燕窩山茶花活力黑眼膜.


它取材自黑竹炭, 能吸出多餘油脂及污垢, 深層清潔毛孔, 去除老化角質; 再以鉑金礦物成分促進精華導入能力, 延緩肌膚老化, 回復年輕.

 

好喜歡它的設計, 可以覆蓋整個眼部連到耳邊位置, 而且蝴蝶形狀的眼膜我都係第一次見.

 

Sasatinnie 就俾我帶燕窩山茶花活力黑眼膜, 燕窩山茶花活力黑面膜玻尿酸隱形面膜帶回家試用.

 

先試燕窩山茶花活力黑面膜, 厚實質感的面膜可完全緊貼面部. 而就算面大的我都可以覆蓋到全面

 

過咗約15分鐘, D 接口位都仲係好貼服.

 

再試燕窩山茶花活力黑眼膜, 我就最喜愛佢的雙翼的設計, 可以拉緊眼部肌膚, 令眼尾的肌膚有提升的效果呢

 

先看整個臉部, T 字位的地方, 油脂少咗, 但唔會覺得乾, 而整個臉部都白咗呢.

 

至於眼部肌膚, 除了眼肚位置無咁瘀黑外, 最開心係令我眼部部輪廓提升咗 (大家見到我的左邊眼皮無咁多摺呢 :D)

 

另外試的玻尿酸隱形面膜, 我就超超超喜愛佢好貼臉, 而且就算我塊臉有幾大, 因為本身有彈力, 所以可以因自已不同的臉形去就返自已的臉敷.

 

敷約15 分鐘後, 最明顯的是本身有好多乾紋的額頭都立即消失哂, 變得好飽滿呢.


 

感謝Sasatinnie 介紹佢地咁好的新面膜同眼膜用.

燕窩山茶花活力黑面膜 (價值: HK$123/6)

燕窩山茶花活力黑眼膜 (價值: HK$135/10)

玻尿酸保濕面膜  (價值: HK$160/6)

 

是次產品由theZtyle提供.

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動: neicla328@gmail.com

大白鼠之實驗室Blog: http://www.bigratlab.blogspot.hk/



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab


沒有留言:

發佈留言