2015年4月11日星期六

Jessica Spring Summer Joint Gathering – CAXA UP雙效美顏器 之初體驗


 

今次有幸參加 Jessica x Marie Clare x Jessica Code 於港島 ShangriLa 舉行的 Spring / Summer Joint Gathering, 除了可以見下bloggers 及友人們 , 當然唔少得的就係試新品啦~

 

今次體驗的就是CAXA UP 雙效美顏器套裝



剛好要為Jessica 他們做Make-Up model, 但大白鼠有水腫的問題, 每天早上塊臉總是水腫面, 所以剛好體驗一下CAXA UP 的功效, 等我一陣上台做make up model 塊面可以瘦D . (這張圖是我做完CAXA UP 後影相, 塊面真係去咗水腫啊~~~)

 

CAXA UP 形狀就好似一個心形咁, 圖中A 果邊用來收緊下巴輪廓及去水腫淋巴暢通. B 果面就用來進一步護膚及提升.

 

先塗上CAXA UP 美容液於面部 (我問過其實用其他水性的精華液就可) 再拿起儀器, 用上A果面, 而工作人員先將手指放在 C 中間的觸控皮位置, 啟動微電流模式, 貼在下巴邊緣, 再滑向耳下, 連續做約半分鐘到1分鐘. 而用上如刮痧的手法, 加上微電流, 令速進暢通淋巴, 收緊下巴位的輪廓更加有效果呢 (同做的時候大白鼠feel 推滑CAXA UP D淋巴結 la’ ‘ la’ , 真係好唔暢通, 但推了一陣就無了) .

 

之後再用另一個CAXA UP 的位置, 手指放在中間觸控板啟動離子護膚模式, , 貼住法令紋滑向耳前, 朝上滑動, 再做30秒至1分鐘, 離子可將保濕成分滲透到肌膚底層, 令提升面部輪廓同時都可以護膚呢.

 

做完右邊面下巴位瘦咗firm , 整個右邊面輪廓都提升了不少呢, 而我左邊面那時候還未做, 做埋左邊面先.

 

Yeah! 做埋左邊, 塊肉無咁 ‘the’ , firm 咗好多.

 

試完就上台做make-up model, 今次係 Will Or 幫我化妝

 

今季Will D紫色妝容, 眼狀sharp 得來好自然, 係咪好靚呢!

今次 CAXA UP 初體驗成功! (不過如果有得拿回家試就好了 :P, 因為除咗面, CAXA UP 都可以用於肩頸手腳, 對於成日坐對住電腦返工晚上打blog 攪到頸緊膀痛的我, 唔知 CAXA UP 都可唔可以幫到我呢?)

銷售地點:

Panasonic Showroom

Ninki Denki 人氣電器店

 

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言