2015年5月3日星期日

在家都可以去歐洲買衣飾? MAGin Online Shop + showroom event


大白鼠叫得大白鼠, 當然體形有咁上下高大la :P, 所以有時見到一D日本來貨的衫好靚但D size 就唔咪咁啱我 ><, 所以只好買歐美品牌的衫

今次得到MAGin 的邀請去她們的showroom 度睇她們代理的歐洲品牌服飾外, 還介紹她們的 Online Shop, 對於懶人的大白鼠來說 (但其實好想懶的我還是由早忙到晚….), 就可以幾時去 ‘’window’’ online shopping  都得, 零晨12 打打下blogs 或開完美國時間 TC 又可以買下野又得啦~



去到她們的show room, 除咗有大家都比較熟悉的品牌如 mi-tu, Hotel Particiller, Imperial, Atos Lombardini, 都有一些對大家比較新的歐洲品牌啊~


睇靚衫之餘當然有美味的小食啦~



MAGin 請了model 即時 show 今季的重點推介, model 上身就係品牌Imperial


另外, 我做了一會兒 stylist, model 襯衫, model 身上的係 來自法國的品牌Hotel Particiller, 這個品牌的cutting 好細緻, 而都合適潮人著gar, 因為品牌所走的路線比較cool 同型格, model 係咪好型呢?



Model 好靚, 所以忍唔住不停同佢影相 :P



Model 還示範其也不同品牌的衫, 大白鼠本人就喜愛 最左上角的Imperial 黃色上衣, 因為sharp 得來又有D 花形圖案, 好有春天的氣色呢~



當然大白鼠都急不及持去試D 衫啦, 我這件珠片 vest 來自 Dixie, 以為珠片會好誇張但著上身唔會太浮誇



這件one-piece dress 我好鍾意呢, 斯文得來又帶點sweet 的感覺, 雖然橫間但一D 都唔會著肥人, ! (不過MAGin 的公關帥哥美美們, 可以話俾我知這件係mei 牌子? 我掛住著住狂影相但最重要睇係mei 牌子我竟然唔記得><



我又扮model 影相先 :P



另外, 也是大白鼠品牌心水, Hotel Particiller,同剛才sweet sweet 的感覺不同, 這個品牌比教cool 同型格.



Hehe, 睇咗咁多, 當然就要立即試下去MAGin Online Shop – www.maginshop.com 買衫啦~



入到去主網頁, 一貫歐美的online shop 較簡潔清晰, 而且現在佢地做promotion, 免費注冊之後就即時有3000 .
當然你係佢度買野儲分後D 下次買野的時候可以當cash coupon ~詳情可看以下連結: http://maginshop.com/vip-news/loyalty-program.html




登記注冊都好方便



網頁除咗以品牌, 衫褲鞋襪做分類外, 佢都有不同的主題 (如現在春天, 梗係著返同春天有關的花花主題item la ~)



當然還有新品, 還是每日都有新款呢~



當然我都立即睇下D 連身裙先 (最近好多朋友結婚, 所以買D 裙著靚靚去朋友婚宴先~)
付款的時候都好easy, 一般信用卡, PayPal , 連支付寶都可以付款, 好方便



還有, 香港係免運費的啊~~~~~~~~~( 我都特別問過公關美美們, 如果size 不合 or 其他原因想換的話當然無問題, 可以寄返去免費的, 但特價品除外啦~)



order 2 天就已經送到我家, 立即睇下先, wawawa, 同我想像中的一樣呢, 中網站相同佢的簡介沒有徧差, yeah~~~



, 剛好星期六要去朋友婚宴, 就著佢啦~





感謝MAGin 邀請.
-          Website: www.maginshop.com
-          Facebook: https://www.facebook.com/MAGin.HK (@MAGin.HK)
-          Instagram: #maginshop_com
-          微博: @MAGinshop

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查
歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com

Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言