2016年4月30日星期六

用料奢華, 價錢平民 - 弘Chirashi

晚上做完Facial, 又同相公去覓食, 今次見到雜有個兩層壽司魚生飯, 我想我相公應該會鍾意食





所以就來到這間弘Chirashi, 雖然店舖位置不是在銅記中心區, 但平時晚上都頗多人的說.




先來個店員推介的蜜瓜泡沫 (HKD38), 看似普通的梳打汽水加D蜜瓜味的東東




但最驚的就是成條日本直送蜜瓜味雪糕條, 你可以將之攪溶入梳打汽水等汽水成為奶昔, 又或一邊飲梳打汽水一邊食蜜瓜味雪糕條, 好味~




而我相公就叫了個巨蜂乳酸梳打 (HKD38) , 巨蜂味道還濃不會太假的說




相公就叫了個築地贅沢 (HKD158), 一個Set 有配菜及麵豉湯




而這個的海鮮好豐富啊, , 海膽, , 油甘魚, 三文魚, 三文魚籽及帆立貝, 好上去刺身的色澤新鮮.






相公就喜愛吃八, 吃落去還有點被八魚吸的感覺, 是極度新鮮的八魚刺身才會有的現象啊, 而我就愛吃三文魚及海膽, 入口即溶呢~




當然要order 的還有這個限定極上海鮮2 段重 (HKD288), 兩層高的魚生極為奢華, 有三文魚, 北寄貝, 藍鰭吞拿魚大腩, 三文魚, 間八, 帆立貝, 蟹鉗, 海膽, , 香蔥伴藍鰭, 吞拿魚腩蓉, 蟹膏….









上層最極至的是藍鰭吞拿魚大腩, 完全令人體會到鬆化, 新鮮Omega 3 魚油與藍鰭吞拿魚每一條肌理融為一體的口感; 蟹鉗鮮甜之餘啖啖肉, 帆立貝小巧鮮甜….




而下層未食己經覺得味道濃列, 而且口感屠次豐富, 蟹膏及吞拿魚腩蓉加埋溫溫的飯, 簡直是人間美味啊~




最後店員還送了杯自家製蘋果酒, 清新得來有點點Voka 的酒香味, 不錯.


其實這兩個基本上也是全給我相公吃掉, 作為娘子的我成日驚相公咁大食唔夠吃, 不過見相公吃得咁滋味身為娘子的我都會好開心呢~

Chirashi

灣仔灣仔道221A地下


免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言