2016年6月18日星期六

真正香港懷舊冰室風味 – 金記冰室




最近在銅記行過見到這間好有懷舊風味的冰室, 相公就同我說, 在他公司附近都有間金記成日lunch D同事去食, 話好好味, 咁既然行街行到晚飯時間, 那就入去食啦~






好得意的menu




來個鼓油王雞翼沙律 (HKD46), 沙律是小時候吃的薯仔沙律, 大大粒的薯仔加其他生果及沙律醬, 有點懷念以前在家樓下間茶記的雞翼沙律加可樂呢~




而雞翼是瑞士雞翼的味道, 不過這個雞翼就再煎香, 鼓油王雞翼入味非常之餘都好香口, 帶給我新鮮感的說






而相公就點我一個農夫包 咖喱牛腩農夫一口包 (HKD89),大大個農夫包裏面其實是一個咖喱牛, 而且還是加芝士一齊焗的咖喱牛+, 非常腍之餘也有牛根部份, 配咖喱一流; 加上這個農夫一口包非常香脆, 咖喱汁(其實一口包已經充滿了咖喱的味道了呢), 所以是極度美味 (但食完已經好飽) 的一個菜式.





牛扒沙律 (HKD51)但我地就轉個薯, 牛扒的肉質還何, 不過就好像薄了一點, 不過以五十多元來說也差不多, 而薯就不是我預計的粗昔, 不過也是香口好吃.





雖然頭先食了個一口包, 但也想吃點甜, 就叫個西多 (HKD26) 來試下, 雖然好肥, 但炸得金香, 加上裏面的花生醬及糖漿, 好味道~


雖然以冰室來說價錢不算便宜, 但在地段上及食品的種上也是不錯的選.



免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查


歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk
Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab




沒有留言:

發佈留言