2017年10月18日星期三

一大班朋友selfie 美肌冇難度 - ASUS ZenFone 4 Selfie 前雙鏡頭自拍手機

身為博客及直播平台的主播, 我們對電話的要求非常高, 因為常常要selfie, 直播時又要靚靚的示人, 所以我對於電話影相拍video及直播的要求都非常著重



ASUS 於香港上月份推出新一代自拍神器 – ZenFone 4 Selfie, 就針對我們對自拍質素要求極高 (因為每一張相都要最好最靚角度在P 下圖先會放上社交平台嘛)的人士而設.




今次找了ASUS韓國著名演員孔劉為代言人, 當我收到這個自拍手機, 當然急不及待去試用, 測試一下是否適合我們直播平台主播及博客 (不過我相信不止是我們這班博客, 一眾女孩當然相selfie得最靚才將照片post上網啦)



5.5 IPS 螢幕, 攞上手不會過大, 容易自拍 .



今次這個新一代自拍神器 ASUS ZenFone 4 Selfie的秘密武器 - 雙自拍鏡頭 , 大家見到箭咀顯示, 右邊為2000 萬像素自拍鏡頭, 而左邊為廣角120° 合照自拍鏡頭



當然都有主鏡頭喇~



第一時間看看相機功能, 都有好多不同的功能呢~



第一件事同最重要的當然要測試下自拍美顏相機功能啦~本身已經設定好有一定程度美白及嫩膚功能 (設定為5)



不過如果你想瘦面, 也可以調教不同的瘦面程度~



當然大眼功能不可小




同時也可以預先選擇不同的濾鏡, 而且很貼心的一個屏幕就可以顯示到眾多濾鏡下的照片效果, 等我一覽無遺, 比較哪一個濾鏡之後我想表達的相片主題.




ASUS ZenFone 4 Selfie 前雙鏡頭自拍手機也有內置手機應用程式, 可以即時美顏直播錄影等等. 我就試過這個function,有許多不同的Effects 好好玩呢~







我相信大家如果想一大班朋友selfie的話, 除了用自拍神棍, 都好難一次過影曬咁多朋友, ASUS ZenFone 4 Selfie 120° 自拍廣角鏡頭能在拍照與錄影時, 即使與朋友一起玩多人自拍都完全不是問題. 就好似這張相就是朋友拿著我的手機用 自拍 120°廣角鏡內拍攝一整檯的朋友都輕鬆入鏡 (不過朋友手震, 所以有點朦朦朧朧 LOL)  




而這張就是朋友用自己手機selfie, 可惜還有半檯朋友都不能入鏡



我還是自己自拍一張嚟比較, 這個我是用ASUS ZenFone 4 Selfie 右邊2000 萬像素自拍鏡頭來自拍, 果然2000萬像素的鏡頭非常細緻



ASUS ZenFone 4 Selfie 120° 自拍廣角鏡頭 就立即將更多的風景攝入照片中, 然後面的那艘郵輪都可以認到.



當然除了手機外, 還有其他手機配件



另外我非常喜歡這個三卡插槽, SIM卡和一個 MicroSD , 因為經常要進行手機直播, 所以我要買多一張sim , 唔係就會冇哂data 上唔到網, 而成日要影相拍片的我當然要有相MicroSD , save低我大量的照片及影片啦



大家如果想在任何場景輕鬆拍攝好看的自拍照, 並與一大班好友拍攝 120° 超廣角的合照自拍, 那大家就一齊用ASUS ZenFone 4 Selfie ~

ASUS Mobile HK Facebook: https://www.facebook.com/asusmobile.hk/

建議零售價: 港幣 $2,198
ASUS Store (Store.asus.com/hk)CSLSmarToneSun Mobile﹑百老匯﹑中原電器﹑豐澤﹑蘇寧及衛訊發售。

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查


歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk
Instagram: http://instagram.com/bigratlab
Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab


沒有留言:

發佈留言