2015年2月2日星期一

檸檬臀車軑肚Bye-Bye – 2B Into Arm & Body 瘦手臂肚腩霜


減肥是女性終生的事業, 尤其當大白鼠過了好幾年 ‘’年年25歲生日’’ , 就要花更大的時間同心機先可以保持住身形, 但饞嘴的我總是喜歡吃零食, 所以有時放鬆一陣D 檸檬臀車軑肚出哂來見人..

 


 

好似去年11月時做Model 上台給stylists 做示範, 雖然著Little Black dress, 但我個檸檬臀就無所遁形, 我睇返雜誌報道見到自已幅肥相都唔想望呢.

 

而且大白鼠一月時又要參加catwalk 比賽 所以唔減唔得. 幸好及時得到The Ztyle 提供品牌2B Alternative升級版2B Into Arm & Body 升級版2B For Leg ,希望在有限時間以最佳最瘦最Firm 的狀態示人啦~

 

包裝上都有雷射標簽.

先看 2B Into Arm & Body 的功效同用法先, 佢使用德國及日本認可專利技術 2Base TM, 0.05mm微細技術將專業瘦肚腩byebye肉配方滲入脂肪層, 獨有皮下散發深層熱力, 加速脂肪燃燒之餘, 緊緻埋鬆弛肌, 超快速度變走肚腩byebye.

好啦, 第一次用2B Into Arm & Body 先量度一下我現在手及肚的尺寸幾多先, 咁先有比較嘛~


 

左手手臀22.8cm

 

肚位有77cm


 

每晚洗澡後 (因為我俾大家睇得清楚D, 所以我就大白天影相示範), 先擠少量gel, 再由下向上推上手臀,打圈按摩約3分鐘,至完全吸收. 而按約1-2 分鐘後我就感到塗上gel 的位置開始發熱, 有點拮拮地既感覺, 但說明書指出這是正常現象, 因為是gel透過水導入技術, 將深層燃脂精華由毛孔帶入脂肪底層.

如果你適應這個熱量, 之後每晚洗澡後可以再慢慢加多gel按摩.

 

而肚也是同一個方法, 不過我再配合美容師之前教我通淋巴排毒的按摩手法, 由肚臍位置開始打圈, 由細圈到大圏, 再由右邊腰到左邊腰位置打細圈, 再配合呼吸.

而表摩後按摩位置都感到熱力在皮下地方燃燒一樣持續約15分鐘, 但皮膚並沒有發紅, 同一般以前以辣椒成分會令到皮膚發紅甚至敏感的燒脂gel 不同呢, 所以大家可以放心唔會令到大家有皮膚敏感.而且唔會覺得黐笠笠, 皮膚都感到滑咗, Body Lotion 都可以慳返呢.

 
 

過了約2星期, 再量度我的左手手臀及肚的位置, 手臀比上2 星期少了約2mm, 不是有好大的減幅, 但我用了兩星期手臀覺得firm D; 而肚的位置就減得比較明顯, 足足減咗3cm (當然我都有進行運動修身但沒有特別減吃 (因為我真係忍唔到口 :P), 2B Alternative 提供的資料說明一個療程要用3 , 效果就會明顯許多.

 

 

這是當晚出show 在後台影相, 要著low cut, 幸好手臀及肚趕得切收埋 :P

 

多謝Ztyle 2B Alternative 及時俾我試用呢.

2B Into Arm & Body 瘦手臂肚腩霜: HK$298

2B ALTERNATIVE


 

是次產品由theZtyle.com提供.

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動: neicla328@gmail.com

大白鼠之實驗室Blog: http://www.bigratlab.blogspot.hk/



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言