2015年4月24日星期五

除了臉, 頭髮都有CC cream – Vidal Sassoon CC cream


大白鼠永遠都好羨慕人地有一把長直頭髮的女孩, 因為大白鼠D頭髮常常唔聽話

 

今次VS首支髮型專屬 CC cream, 就好像平時我地用的肌底液, 可以修護頭髮, 減少毛躁, 幫我地造型打底.

 

大白鼠D頭髮常常不受控制, 飛起哂

 

泵一下, 見到 CC cream 是半透明, 有一點似平時護髮素, 但推開時質地好滑唔笠, 好滑手

 

用手潤於我不受控的髮絲

 

塗完見到頭髮有點濕潤, 梳起上來順滑, 而毛躁的毛毛髮都開始聽話.

 

而過了幾個小時後, 見到頭髮開始又想飛下飛下唔聽話, 而我再用梳梳, 發覺無以前唔打結難梳順, 雖然沒有好神奇的可以keep 24 小時順滑柔順, 但最少我梳頭時頭髮易梳不會太過打結, 總算幫我順服我D 頑皮的頭髮呢!

 

感謝P&G 生活家産品提供.

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab


沒有留言:

發佈留言