2015年5月26日星期二

美白也3D – 肌美精超滲透3D 美白立體面膜

大家有冇發覺paper mask 的剪裁就算幾貼面, mask 幾大塊都好, 但鼻的位置總是難以完全復蓋 (而可能大白鼠個鼻又長又大, 一般mask 的鼻位總是只到大白鼠鼻的一半位置, 就算長度足夠但鼻翼位置總是復蓋不了



今次肌美精的 ‘’超滲透3D 美白立體面膜’’, 擁有專利的3D 立體縫合剪裁, 連一向能以cover 的鼻翼, 眼角, 嘴角位置都可以照顧得到, 貼面的設計更能令美白精華真正滲透面部皮膚每一個角落呢



先洗完臉, 上爽膚水後就可以用3D mask la….



一盒有4 , 初見到包裝, 日文大白舅不懂看, 還猜什麼叫’’小鼻’’ :P


一打開塊mask, ? 同平時的paper mask 剪裁好不同呢臉的中間好像有駁位, 但一看側面, WAWAWA, 成個鼻形位剪裁咗出來啊~~~真的是名乎其實的3D 鼻呢!!



好貼面, 真的把我整個鼻都全面復蓋呢!!! 另外兩額側有個小小的半圓設計 (不過我可能影得不太清楚), 這兩個小耳朵設計方便我攤開塊mask 敷上面..



兩邊鼻翼可以完全被復蓋,



Mask 連我的下巴位都照顧周到; 至於氣泡, 我用手指慢慢掃走, 大部份的氣泡都可以掃走; 另外眼同嘴角的位置基本上都可以蓋住, 但要慢慢調整la~~



而精華就含有高純度維他命C 及檸檬精華角質柔軟成份這些美白去暗啞防止雀斑等功效外, 也加入膠原蛋白及蜂王漿這些保濕抗老化成份, 等我地美白之餘都可以雙重保濕呢….而大白鼠見到mask 的精華都比教濃稠, 同平時D 保濕美白mask D 精華質地不同呢.



敷了約15 分鐘, 整塊臉連鼻翼下巴位都充份吸收到精華, 真的好正啊!!!



美白零死角, 大家都快D 來試下啦~~

肌美精超滲透3D 美白立體面膜: HKD68/ 1 4

銷售點: 莎莎及www.db-beauty.com.hk


產品及有關資料由DB Beauty提供.

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查


歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com
Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言