2015年7月29日星期三

想快靚正直接買到美國幼兒家庭用品化妝品? www.vitatra.com




大白鼠好多時都會上網買野, 因為D 款多好多之餘也比有好多在香港都買唔到, 今次這個專買美國的家庭用品幼兒用品護膚品等等的 www.vitatra.com, 就令我地可以直接從美國買貨回來 (因為好多時美國online shopping 唔會送國外, 要有中間人代購)








Vitratra 主打有保健産品, 嬰幼兒, 家庭用品, 食品同化妝護膚品, 除了可以入去 ‘Category’ 內選你想買的產品外, 都可以按 ‘ BEST’, 就可以睇下有咩産品係受歡迎..


當然, 作為準新娘子 (人妻), 都要 ‘’開始’’慳家, 當然要睇下有咩特價貨同清貨的貨品啦~



有好多BB 野啊 (最近有好多朋友都生了BB / , 睇下有咩啱佢地先…)

當然要睇下有咩食有咩護膚品先



而現在Vitratra 還新增了推薦人功能, 對於首次利用的會員或者已經利用的會員都將提供各種優惠, 好似如愈介紹多朋友來網站買野朋友可以用$5美金優惠代碼買貨外, 介紹人本身都有商品總價的3%積分回贈





上網買的程序同一般online Shopping 網站差不多, 都可以用不同付款方法 (當然最簡單是用 Credit Card la~); 而且運送速度好快, 由下單到送到家只需3 , 就由美國送到來啊~ (同買滿美金99 元就可以免運費, 咁我當然用盡這個優惠啦~)




包裝得好密實, 唔怕中途運送出意外弄燦貨品.



我買了我喜愛的零食吃, Yummy~


同登登登登~ 我要做賢妻, 當然要學煮幾味, 所以工欲善其事, 必先利其器, 所以我買了set 孖人牌刀啦~ Wakakaka…(同我見香港做大特價都無我現在咁平, 某些產品平香港有3 2 咁多呢…)


大家如果想去www.vitatra.com 買野減美金5 ? 大家下單時用以下個 referral Code la
LQV937
感謝www.vitatra.com 提供優惠.


免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查


歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com
Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言