2015年8月5日星期三

隨心做出心機馬拉道地美食 – 隨心華人叻沙海南雞




今次晚上來太古坊附近的橫街小舖, – 隨心 - 華人叻沙海南雞, 食新加坡馬拉道地美食, 一入舖頭, 原來都好多人呢.






我地先叫杯飲品, 我就叫了生薑茶 (寒底的我飲完立即暖返 :P) , 另外朋友叫了檸檬薏米水及純真純真個名好特別呢, 原來係椰汁加7-up 氣水, 試飲一下清清甜甜.




先來個海鮮喇沙, 都幾足料



而且特別的地方他選用不同節麵種 (有米粉加米線, 粗幼咬感不一, 食落去好有層次感呢), 而其他配餸也同平時在新加坡馬拉食的用料差不多, 旦湯我就會稍為覺得清了些 (因為大白鼠去馬拉吃的都是湯底比較濃及重口味一點






到海南雞全隻加油飯, 嘩碟雞大大碟, 個油飯大大碗 (油飯的份量是我平時酒樓叫白飯個份量2 倍有多…)所以雖然油飯唔太油又有海南雞飯的風味, 不真係5 個女仔叫3 個飯都食唔完; 加上海南雞大大件又滑, 真係份量十足!!!




肉骨茶未打開蓋都已經滲出陣陣藥材味, 一打開D 藥材味攻過來, 原來今次食的馬來西亞版的肉骨茶, 所以藥材會多, 一飲佢的藥材甘味立刻充滿口腔,到喉嚨, 久久不散, 所以寒底的我立刻飲多兩碗呢.大家見到佢沒有平時飲的馬拉肉骨茶咁成層油係面, 原來煲的時候用了大量蔬菜煲可以吸返油份, 非常健康.




沙爹串燒就相對地普通一點, 如果D 沙爹醬可以再野味D 我想會好食些




新加坡炒貴刁, 除了落了河粉同油麵一起炒有更多口感層次, 又唔會淨食河粉咁膩外, 他用馬拉甜醬油炒 (如果可以加多D 辣就好啦, 因為朋友唔食得辣 ><)






主腳來啦~黑白胡椒炒蟹, 好好好大隻啊~老闆話佢地用的肉蟹達13 , 食落去啖啖肉, 肉質鮮美又彈牙, !! 再撈埋D 胡椒汁食, 好野味, !!!



最後當然要食個甜品啦, 我就選芒果布甸, 食的口感好似雪糕的質感, 同平時食的較啫喱的質感不同呢, 好味~ 我朋友叫了榴蓮布甸, 對我這個不好榴蓮的人來說佢真係好’’榴蓮’’, 哈哈, 所以留返給好吃榴蓮的人吧~

地址: 鰂魚涌海光街12 號地舖


歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com

Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言