2015年11月12日星期四

滋陰補氣暖笠笠打邊爐 ~鮮入為煮

之前睇電視見到介紹這間鮮入為煮, 見到煲鮮雞燉花膠湯就已經想試, 所以預先book 定位 (仲要pre-order 埋這煲正野, 如果唔咪無徥食~~真的好期待呢~)





入到去已經爆場, 裝修以舊式街市為主題 (而我地真係可以好似去街市度見到有咩海鮮想食就去叫師傅預備俾我地)





一來就是主打 ~ 原隻鮮雞燉花膠湯 () (HKD238), 一來已經聞到好香好濃的雞湯味, 而且一啖飲落肚, 簡直不得了, 鮮雞精華完完全全融入口中, 又香又濃 ,骨膠原又重, 這味道不是某品牌雞精可以做出來的味道, 真的成隻雞, 加上大量花膠煲上好幾小時才可以煲出來咁正的一煲湯!!! 加上花膠好似唔駛本咁, 食極都仲有, 真的是真材實料!!!





打邊爐唔叫肥牛就不是打邊爐, 這個本地手切肥牛 (HKD268), 肥牛厚切之餘有質感, 又唔會靭, 新鮮!





我地係剛才的 魚檔點了花竹蝦 (當日市價HKD175/ 5 , 3 ), 好大隻之餘D 蝦膏多到呢~~~~





另外見到好少見到的西班牙黑毛豬午餐肉 (HKD78), 西班牙黑毛豬此終是西班牙黑毛豬, 做出來的什餐肉都特別好味道!





除了花竹蝦, 我地仲點了原貝3 (HKD114 市價), 又係好大隻, 而且好鮮味 (據伙記說, 他們真的是每天去街市攞貨, 要保證材料新鮮, 新鮮食材點樣打邊爐都一定好味!)





而所有海鮮中, 我就覺得這個聖子 (HKD114), 就係今日食的海鮮類最鮮最甜!!!而且煮熟咗都仲係咁大件 (平時D 聖子一熟就縮埋一小舊, 無咩肉食), 因為這個聖子的size 都好大, 所以我覺得最好味最抵食之選!





當然除了花膠雞湯外, 都有花膠手打墨魚丸 (HKD88) ~一咬, 就食就食到原來成大片花膠釀於手打壘魚丸中, 當場令墨魚丸預貴了不少, 口感更爽更彈牙!





當然還叫了很多很多食物如牛丸, 蝴蝶蚌等





我唔講咁多啦, 一個字, ! 我唔客氣啦 (如果唔咪會俾人食哂~~)


鮮入為煮

旺角登打士街43H號登打士廣場2

沒有留言:

發佈留言