2016年6月4日星期六

泰菜集中地- Orange Elephant Thai Restaurant





城一向是泰式美食的集中地, 有時選多到難以決定, 我同我friend 見到這間有11個餸的Orange Elephant, 又見到入面的裝修幾靚, 所以就入去一試啦~






友人就叫個青檸梳打 (HKD24) 青檸有幾片, 味道清新




我就當然要叫個椰青啦~ (HKD36), 清甜涼快





我地就叫了這個1蚊特位價的泰式炸蝦餅(6 ), 1蚊雞的價錢, 但味道賣相一點也不馬. 炸得金黃香脆之餘蝦膠打得非常之爽口彈牙, 蝦味十足.





芋頭焗飯(HKD78)是我朋友要點的, 因為想試下這裏的同他平時吃某間泰菜的芋頭焗飯有什不同. 上桌時都有陣陣香味, 不過有點似生炒糯米飯的芋頭焗飯味道就沒有好香濃的艼頭味道, 也沒有煮到好溶好溶, 不過有腰果豬肉等其他配料都香口好味.






泰皇咖喱炒肉蟹 (HKD278), 見到都己經流口水, 肉蟹不算太大隻但都有啖啖肉, 肉質鮮嫩, 加上點點辣咖喱香辣醬汁中充滿著蟹肉絲, 野味非常




我地當然要叫個白飯將所有咖喱肉蟹醬汁加在白飯中一齊吃先好啦 (我地最後叫了兩碗白飯先可以食哂撈哂所有汁呢~)

個一蚊餐真係好抵食呢~

Orange Elephant Thai Restaurant


九龍城啟德道31-33號地舖

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言