2016年7月6日星期三

為你度身訂造的個人化妝班 – Gor Gor Gloria MakeUp

其實香港有好多女生都不懂化妝, 也不想化妝, 但其實就算不是 女為悅己者容’, 又或想令自己變靚D吸人其他人的注意 (Sorry, 也是這句, 你的男友或老公總是說你不用化妝, 但出街時你總會見到他們定眼看的, 是化了妝的女生 :P)  現在工作上及好多正場合上都需要化妝, 而我, 更加要學好化妝的令自已化妝技巧更好的說~






所以今日我就來到Gloria 這間化妝教室, 地方不算大但光猛同好有Details 的佈, 可以來個小班教學, 如同幾個朋友一齊上來自小組班, 特別適合想學局部某幾部分化妝嘅人




而我今次就上個人班 (2.5小時個人班) , 因為個個五官輪廓都不同, 而且每個女生的要求學的東西也不同, 如我就想學遮眼圈, 而你可能想要化小臉等等, 之前可以先同Gloria 溝通, Gloria 都接學仿妝的學生呢




這位就是我今日的化妝導師Gloria ~ 好靚女, 而且同我一樣好貪靚, 講扮靚大家都有說不盡的話…., 2.5 小時一般都可以化到一個Full Set , 那首先夾好頭髮先..





哈哈, Gloria 一開始就先幫我攪好條眉先, 佢幫我修好眉就再教我點畫..





其實來之前Gloria 已經叫我不用帶任何化妝物品, 因為化妝品,工具,護膚品,缷妝用具會提供埋, 而且都是大家平時見到的好用大品牌如Laura Mercier, ipsa, YSL, HR, Cle de Peau, urban decay.. 就好似粉底用IPSA (因為Gloria IPSA 的粉底比較適合大部份的香港女生) , 不過Gloria 教我不要推粉底 (其實我平時都係用手推粉底, 大錯咗:P)




重點來啦, 我成日化不好我的黑眼圈, 當然Gloria 教我, 工具, 化妝品, 同技巧缺一不可 (KP , , 我以為已經絕香港, 原來這支我一直想回購的遮暇液在香港某幾間Sasa 店還有, 這支KP 是我咁耐以來用過最好的遮黑眼圈之物)





當然黑眼圈要多一點的功夫及妝品才可以遮, 已經有好明顯的分了, 之後就自己試另一邊啦~






到塑造輪, 如何令輪更立體之餘都不會變80年代的梅姐 (不小心自爆年:P) 好的合適的 工具掃就好重要的了, 自己又試下先





如何令妝可以保持一整天而不脫妝? 那就是上碎粉步驟及力道非常重要了





化眼妝除了平時用的化品外, 一些非化品的東東原來也是化妝好幫手~





2.5 小時的化妝班完成了, 我今次最開心就是學了如何遮黑眼圈同時, 都糾正了我好多化妝的壞手勢. 當然如果你有些妝品買了回來又不懂得用, 上來Gloria 的化妝班時可以帶來Gloria 教你用的


好啦, 我都要走, 因為Gloria 已經有學生在出面等, 每個月最少教30, 教化妝的經豐富呢~
如果你不是想做化妝師, 只是想學如何化得自已美美的, Gloria 的一對一化妝班 (HKD900/ 2.5 小時) 就非常合適.

而如果同朋友想一齊學一齊玩, Gloria 話價錢平啲, 可以到時學某幾部分化妝嘅女生們~

感謝Gloria 一對一化妝班體驗.


Gloria email: gorgorgloria@gmail.com

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk




Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言