2016年9月24日星期六

韓妝日妝新潮- LUNA X Miche Bloomin美睫工作坊




大家平時除了用睫毛液去加長加濃自已的睫毛外, 會唔會用假眼睫毛幫你來個Bling Bling 大眼呢?






而出街時就算只時普通的出去行街買野, 我都會塗上粉底 (當然連防曬啦~) , 如果出街見朋友或上班時, 就要用上其他不同的化妝產品了.




今次大白鼠我就來到LUNA X Miche Bloomin美睫工作坊, 來了解今季的LUNA 韓國化妝產品及來自日本的Miche Bloomin 的美睫產品啦~ 好似我手上的就是LUNA 今個秋冬季的粉底新品, 是剛推出的呢~




爆水粉底出名的LUNA, 這個底妝產品可以Keep 好耐的呢~




這個Natural Aqua Gel 就可以瞬間清淨, 就連死皮都可以清掉的呢~





LUNA 今季推出了多個色的唇膏, 一塗顏色都幾出色的呢~




做完底妝及唇色妝品的介紹後, 當然要介紹一下可以令我地的雙眼Bling Bling 之餘都好自然又好用的Miche Bloomin 美睫系列啦~




有十幾廿種不同的假眼睫, 濃密, 纖長, 誇張, 自然, 就連顏色都有不同的選擇, 簡直花多眼亂, 而這個就是自然系NO.01




而這個NO.12 就是棕的假眼睫, 適合帶了Color Contact Lens 的人使用.




而他們也覺得我戴這個NO.12 棕色假眼睫毛都好適合, 因為我唔使戴有色隱型眼鏡都有這個效果- 因為我天生瞳就是超淺啡色的說~~~




1
平時少戴假眼睫毛的我, 經各人的指導下還好, 而且Miche Bloomin 美睫系列假眼睫毛非常輕身 (比一般假眼睫輕15%) 同時都好挺身, 所以一戴就已經戴到, 適合初學人士使用啊~




係味自然得來也有Bling Bling sharp 大眼的效果呢~




最後大白鼠我都想Share 這個小禮物給大家, 就是送出Luna Body Moist Miche Bloomin 美睫系列最好賣最自然的No.3 假美睫. 請留意我在Facebook GiveAway 玩法啦~


感謝Luna Miche Bloomin 邀請.

香港及澳門 屈臣氏個人護理店 (Watsons HK) 獨家發售

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查



歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk

Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言